خبرهای داغ:
امام‌جمعه بوکان:

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است

امام‌ جمعه بوکان با تاکید بر حضور پرشور و حداکثری‌، وجود انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی دانست.
کد خبر: ۹۳۵۱۵۷۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، ماموستا ملاعباس احمدی امروز در نشست بصیرتی روحانیون که با حضور طلاب بسیجی برگزار شد، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات ضامن توسعه و پیشرفت کشور است..

ماموستا احمدی ادامه داد: بی تردید هر گاه روحانیون به مسئله خاص ورود  کردند، مردم نیز نسبت به این مهم اقبال ویژه نشان داده اند و انتخابات جزو همین مسائل مهم و حیاتی است که قطعا روحانیون همچون تمام انتخابات گذشته با تمام توان پای کار خواهند بود.

وی افزود: انتخابات در ایران یعنی اوج مردم سالاری دینی، یعنی اقتدار کشور، یعنی پیشرفت و توسعه، پس وظیفه آحاد جامعه است که در انتخابات حضور پرشور و جدی داشته باشند.

ماموستا احمدی افزود: حضور پرشور در انتخابات جدای از توسعه کشور باعث اقتدار جمهوری اسلامی در جامعه جهانی نیز می شود .

حضور حداکثری ضامن امنیت پایدار در کشور است

 نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم گفت: ما در معبر داخلی و بین المللی مشکلات خاصی داشتیم و امروز نیز دشمن در صدد است، که مشکلات زیادی را برای ملت سرفراز ایران ایجاد کنند اما خوشبختانه با درایت مسئولان ارشد کشوری و بصیرت بالای مردم به ویژه شما روحانیت معزز، هم اکنون شاهد امنیت پایدار در سطح کشور هستیم.

 انور حبیب زاده تصریح کرد: روحانیون و جامعه روحانیت نقش غیر قابل انکاری در آرامش فعلی کشور دارند و انشاالله همین مهم در نهایت سبب شکست دشمن در نقشه های شوم شأن شود.

وی ادامه داد: انتخابات یکی از مهمترین عوامل برقراری ثبات و امنیت در سطح کشور است و اگر حضور حداکثری در پای صندوق های رای باشد قطعا ما شاهد امنیت پایدار در همه حوزه های مختلف همچون اقتصادی، فرهنگی و حتی خارجی خواهیم بود.

نماینده مردم بوکان در مجلس افزود: همه ما باید تلاش کنیم حضور حداکثری در پای صندوق های رای خلق کنیم تا کارخانه های ما درباره شروع به تولید کنند، سیاست خارجه ما دوباره با قدرت وارد سیاست های جهانی شود و شور نشاط به کشور باز گردد.

 نتهای پیام

ارسال نظرات