خبرهای داغ:
سرتیپ دوم پاسدار محمد باقر علایی فرمانده سپاه خوی و حجت الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در پیام مشترک همگان را به شرکت در حماسه اقتدار 28 خرداد دعوت کردند.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۶۳
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرتیپ دوم پاسدار محمد باقر علایی فرمانده سپاه خوی و حجت الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در پیام مشترک همگان را به شرکت در حماسه اقتدار 28 خرداد دعوت کردند.

در این دعوت نامه آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 انتخابات یک جشن بزرگ ملی برای مردم ایران است، چرا که انتخابات از برکات بسیار مهم انقلاب اسلامی ایران است و مردم همیشه در صحنه نشان داده اند که حضور پرشور دارند.

حضور مردم در انتخابات یک حق، تکلیف و وظیفه همگانی است و این حضور است که امنیت و اقتدار کشور را تضمین می کند و ما با حضور حداکثری و آگاهانه در حقیقت، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به ولی امر مسلمین سید علی خامنه ای (مدظله العالی)، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی را اعلام می کنیم.

این روزها دشمنان به دنبال هیاهوی رسانه‌ای با هدف کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی هستند، که باید در این زمینه هوشیار باشیم و تلاش مان را جهت حضور مردم شهیدپرور در پای صندوق های رای مضاعف نماییم.

حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای یعنی امنیت پایدار سیاسی، قدرت پایدار، تعیین دولت حزب الهی و انقلابی برای برون رفت از مشکلات موجود، انقلاب با مردم تعیین می‌شود و شهادت حاج قاسم ثابت کرد که انقلاب اسلامی زنده است و انقلاب یعنی رفع تبعیض، فساد و بی عدالتی و مردم باید باانتخاب صحیح در انتخابات شرکت کنند تا از این وضعیت عبور کنند.

این بیانیه در پایان از آحاد مردم ولایی و شهید پرور شهرستان خوی برای حضور پرشور و آگاهانه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورده و اظهار امیدواری کرد: با وحدت و همدلی شاهد برگ زرین و پر افتخار دیگری از شکوه و عظمت حضور آحاد ملت ایران باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات