خبرهای داغ:

مشارکت حداکثری در انتخابات بیانگر نشاط سیاسی مردم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات بیانگر نشاط سیاسی مردم است، که پیش بینی می کنیم این امر محقق شود.
کد خبر: ۹۳۵۱۵۸۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱

  به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، نشست بصیرتی و هدایتی با حضور خواهران بسیجی حوزه انسیه قره قشلاق سپاه سلماس با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس  برگزار شد.

وی در این نشست ضمن تبریک دهه کرامت ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا(ع) ضمن توصیه به شرکت در انتخابات گفت:ایام انتخابات یکی از ایام حساس و مهم نظام است.

رضایی گفت: رهبر انقلاب در سخنرانی 14 خرداد از افراد موثر و تاثیر گذار در جامعه درخواست فعالیت در راستای ایجاد مشارکت مردم در انتخابات کردند اما در سخنرانی اخیر ایشان گفتند که مردم دلسوز نظام باید پای کار بیایند تا در انتخابات شاهد مشارکت حداکثری باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس ادامه داد: آن چیزی که امروز در جهان پاسخگوی استکبار است مقاومت است، اما برخی هستند که هنوز به غرب امید دارند..

حجت الاسلام رضایی در پایان با بیان اینکه مردم ایران بر اساس معیارها بهترین خدمتگزار را برای خود انتخاب می کنند، خاطرنشان کرد: ارزش کار نیز در این است که انسان ها با اختیار خودشان نسبت به آینده و سرنوشت شان تصمیم گیری کنند، امیدواریم مردم ایران اسلامی جشن بزرگتر(انتخابات) را بعد از پیروزی مقاومت فلسطین و ملت سوریه برگزار کنند.

جشن رأی اولی‌ها در سلماس برگزار شد

 مراسم جشن رأی اولی‌ها با شرکت 100 نفر از پسران و دختران دانش آموز در مدرسه سمیه سلماس توسط حوزه های دانش آموزی در سلماس برگزار شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دشمنان اسلام را خار و  ذلیل خواهد کرد.

امام جمعه سلماس تصریح کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمود دوست دارم مردم  همیشه و تا آخر با ولایت بمانند  .

طباطبایی گفت: در این شرایط همه ما وظیفه داریم در روز جمعه 28 خرداد با شرکت در انتخابات دشمن را ناامید کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار