سخنگوی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی:

انتخابات ۱۴۰۰، تمرین مردم‌سالاری در گستره میهن اسلامی است

سخنگوی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، از تاثیر مطلوب این حزب بر حضور حداکثری و پرشور در انتخابات اشاره کرد و گفت: بیشترین‌ مظهر انتخابات در جای جای کشور، مستظهر به نام‌جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۹۳۵۱۶۰۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸

حسن حمزه‌زاده، سخنگو و مدیر روابط عمومی و رسانه‌های ستاد انتخابات جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به مجموعه اقدامات جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در ستاد و صف گفت: انتخابات ۱۴۰۰ برای ما تمرین مردم‌سالاری در گستره میهن اسلامی بود و ما را با ظرفیت‌های پنهان جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در سراسر کشور آشنا کرد و توانستیم تصویر واضح و روشنی از جمعیت در استان‌ها، شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها و روستاهای کشور اسلامی‌مان به دست‌ آوریم. به قسمی که هرگز فکر نمی‌کردیم بیشترین مظهر انتخابات در جای‌جای کشور مستظهر به نام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی باشد.

 

عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز اگر در سطح استان گلستان و بوشهر و کرمانشاه و ایلام و فارس به هر محله و منطقه بروید خواهید دید که عمده نمادهای انتخابات پرشور متعلق به جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی است و این رویداد مبارک و میمون را در جاهای دیگر هم مانند استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، مرکزی، آذربایجان‌های شرقی و غربی، گیلان و … می‌توانیم ببینیم و این باعث افتخار ماست.

 

حمزه‌زاده اضافه کرد: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از اولین تشکل‌هایی بود که بعد از اعلام اسامی کاندیداهای ریاست جمهوری، نخستین همایش مردمی را در ششم خرداد ۱۴۰۰ با حضور اعضای شورای مرکزی و دبیران جمعیت در استان‌های مختلف برگزار کرد و از حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی اعلام حمایت کرد.

 

وی افزود: در همین همایش بود که احکام روسای ستادهای انتخابات جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در ۲۲ استان کشور صادر شد و مسئولان کمیته‌های ده‌گانه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تعیین شدند و کار خود را آغاز کردند. به فاصله چند روز، دبیران استانی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور در استان‌های متبوع خود ستادهای مرکزی انتخابات را راه‌اندازی کردند و این شجره طیبه و این اقدام نیکو در شهرستان‌ها و شهرها و بخش‌ها و روستاهای کشور گسترش یافت.

 

دانش‌آموخته علوم ارتباطات، با بیان این‌ که در این انتخابات تاثیر فضای مجازی و شبکه‌های مجاز بیش از دوره‌های قبل بود گفت: شرایط اقتصادی کشور و بحران کرونا سبب شد تبلیغات کاندیداها علاوه بر تلویزیون بر بستر فضای مجازی صورت بگیرد و تبلیغات کاغذی بسیار کمتر از دوره‌های پیش بود.

 

او همچنین تصریح کرد: ما نیز در روابط عمومی جمعیت با بهره‌گیری مناسب از شبکه‌های مجازی ارتباطات وثیقی با مردم در اقصی‌نقاط کشور برقرار کردیم و با اشتراک‌گذاری تولیدات رسانه‌ای در گروه‌های مختلف بخشی از رسالت خود را به انجام برسانیم. 

 

سخنگوی ستاد انتخابات جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که حضور غریب یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر رای اولی در این انتخابات سبب شده است که فضای تبلیغات نشاط بیشتری داشته باشد گفت: کمیته بانوان و کمیته رای‌اولی‌ها از فعال‌ترین کمیته‌های ده‌گانه ستاد انتخابات جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بودند که تاثیر به‌سزایی در کمپین انتخاباتی جمعیت برعهده گرفتند. 

 

وی افزود: یکی از اقدامات اولیه ما در کمیته روابط عمومی و رسانه‌ها این بود که با همکاری کمیته رای‌اولی‌ها گروه سرود جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی را راه‌اندازی کردیم و کلیپ‌های این گروه سرود به سرعت در سطح کشور وایرال شد. این گروه سرود در همایش‌های مختلف به اجرا پرداختند و یکی از آن‌ها در حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین رییسی و همسر محترمشان در همایش فرهنگیان در فضای باز هتل المپیک اجرا شد. 

 

حمزه‌زاده با اشاره به سخنان روز چهارشنبه ۲۶ خرداد رهبر انقلاب گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب سرنوشت کشور وابسته به کار مردم در روز جمعه ۲۸ خرداد است. 

 

مسئول روابط عمومی این حزب سیاسی در خاتمه بیان داشت: فردا روز میوه‌چینی نظام مردم‌سالار جمهوری اسلامی است و همه کسانی که در این چند هفته منتهی به انتخابات ۱۴۰۰ وجه همتشان تلاش برای برگزاری یک انتخاب پرشور و معرفی اصلح بوده است، ان‌شاءالله ثمره این اقدامات مومنانه و مسئولانه خود را خواهند چشید و شکوه و شوکت انتخابات ایران نمایان خواهد شد.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات