خبرهای داغ:
کبودراهنگ-نماینده مردم شهر قزوین در مجلس خبرگان گفت: انتخابات فرصت بزرگی برای ملت ایران و سرمایه گران قیمتی برای کشور است و باید قدردان این فرصت و سرمایه باشیم.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۲۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵

انتخابات فرصت بزرگی برای ملت ایران و سرمایه گران قیمتی برای کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله علی اسلامی در مراسم جشن تکلیف سیاسی در جمع بانوان رای اولی شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: انتخابات فرصت بزرگی برای ملت ایران و سرمایه گران قیمتی برای کشور است و باید قدردان این فرصت و سرمایه باشیم.

وی بیان کرد: انتخابات تکلیف شرعی، دینی و ملی همه ما است چرا که حضرت امام(ره) فرمودند که حفظ نظام از اوجب واجبات است و یکی از مهم‌ترین مولفه‌های حفظ و اقتدار نظام، شرکت در انتخابات است.

نماینده مردم شهر قزوین در مجلس خبرگان اظهار کرد: حضور رأی اولی‌ها در انتخابات می‌تواند در افزایش شور و نشاط فضای انتخابت مؤثر باشد، شما وارد میدان انقلاب شده‌اید چراکه شما رای اولی‌ها برای اولین بار موفق به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور می‌شوید و به اندازه یک رای در سرنوشت کشور سهم خواهید داشت.

 وی گفت: هر کدام از ما یک پایگاه اجتماعی داریم و یک رسانه هستیم و با عده زیادی در تماس هستیم، حتی با افرادی که خط و مسیرشان از ما جدا است؛ شما می‌توانید رسانه باشید و مکتب انقلاب را برای آنها صادر کنید؛ روشنگری کنید.

اسلامی با بیان اینکه تا می‌توانید تلاش کنید، حتی اگر بر یک نفر تاثیر داشته باشید روشنگری و بصیرت‌افزایی کنید، تصریح کرد: اگر در انتخابات شرکت نکنید امنیتی که سردار سلیمانی برای ما آورد معلوم نیست، بماند؛ این امنیت به پشتوانه رأی مردم بود، جهاد «حاج قاسم»ها و رأی من و شما است که کشور را می‌سازد.

وی افزود: امنیت به پشتوانه رأی ما است، حضور حداکثری خداقوتی به جهادگران آن سوی مرزها است، آنها تلاش می‌کنند تا ما اثرات جنگ را نبینیم، شهید سلیمانی، شهید حججی و شهید همدانی‌ها امنیت را برای ما به ارمغان آوردند به پشتوانه اینکه ملت پشت ولایت فقیه باشند.

نماینده مردم شهر قزوین در مجلس خبرگان ابراز داشت: قدر حاج قاسم‌ها را بدانید و در مسیر آنها با حضور حداکثری و انتخاب اصلح یک فرد انقلابی را سرکار بیاورید.

وی گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات حل شود باید کسی را سر کار بیاوریم که شاخصه‌های فرد اصلح را دارا باشد، رأی شما می‌تواند آدم درست یا غلط را روی کار بیاورد.

اسلامی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری به تلاش ما بستگی دارد، اضافه کرد: ما تنها یک رای نداریم بلکه بی شمار رای داریم، هر کدام از ما با تواصی به حق چند هزار رای خواهد داشت و این امرتنها با روشنگری و بصیرت افزایی محقق می‌شود.

وی  با اشاره به نقش مهم رسانه‌های غربی در تشویق و ترغیب مردم به عدم حضور در انتخابات، بیان کرد: برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب، همه ما وظیفه‌ داریم آحاد مردم را به پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم.

نماینده مردم شهر قزوین در مجلس خبرگان گفت: از همه شما دختران رای اولی و بانوان فاطمی برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح دعوت می‌کنم برای اینکه بتوانیم در سرنوشت کشورمان نقش آفرین و حائز اثر باشیم، با شور و شوق و امید پای صندوق‌های رای بیایید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات