خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد

اعلام آمادگی حضور حداکثری دانش آموزان رأی اولی استان همدان در حماسه بزرگ انتخابات

همدان-مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اعلام آمادگی حضور حداکثری دانش آموزان رأی اولی استان همدان در حماسه بزرگ انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۴۵
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲

اعلام آمادگی حضور حداکثری دانش آموزان رأی اولی استان همدان در حماسه بزرگ انتخاباتسرهنگ پاسدار محمد تقی امیدی ساکت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: دانش‌آموزان رأی اولی استان همدان برای حضور حداکثری و مشارکت فعال، هوشمندانه و آگاهانه در حماسه بزرگ انتخابات ریاست جهموری سال ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: اقدامات انجام شده توسط سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان در راستای سلسه نشست‌های روشنگری و بصیرت بخشی و نیز ویژگی‌های انتخاب رئیس جمهور اصلح با هدف حضور حداکثری دانش‌آموزان رأی اولی در پای صندوق‌های أخذ رأی صورت گرفت که در این راستا دانش‌آموزان رأی اولی استان همدان ۲۰ هزار و ۹۷۲ نفر است که از این تعداد ۱۱ هزار و ۲۹۸ نفر پسر و ۹ هزار و ۶۷۴ نفر دختر هستند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز داشت: از این تعداد در مجموع قریب به ۱۹ هزار و ۷۸۵ نفر تحت پوشش نشست‌های بصیرت بخشی وروشنگری قرار گرفتند.

وی با اشاره به اهم اقدامات انجام شده از راه‌اندازی پویش رأی اولی‌ها در سطح مدارس دانش‌آموزان مدارس استان همدان تحت عنوان «چرا باید رأی بدهیم» و... خبر داد و گفت: بیانیه مجمع علوی و فاطمی نخبگان بسیج دانش‌آموزی استان همدان به منظور دعوت از اقشار مختلف مردم و نیز اعلام حضور وآمادگی دانش‌آموزان رأی اولی استان همدان همسو با سایر اقشار مختلف مردم، با هدف حضور پررنگ در پای صندوق‌های أخذ رأی در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴٠٠ نیز صادر شد.

امیدی ساکت تصریح کرد: برگزاری جلسات روشنگری و بصیرت بخشی با عنوان سلسه نشست‌های «مشق حضور» به تعداد ۳۰۸، نشست بصیرتی در سطح مدارس استان همدان در بستر شاد و... (۱۴۵ نشست حضوری و ۱۶۳ نشست مجازی) با موضوعات حضور حداکثری دانش‌آموزان رأی اولی استان همدان و نیز اعلام آمادگی برای حضور در پای صندوق‌های أخذ رأی و تببین ویژگی‌ها و شاخص‌های رئیس جمهور اصلح ( با حضور سخنرانان مجرب کشوری و استانی و...) انجام شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی و فعال سازی ۲۹۱ کانال در قالب طرح ثامن در سطح سازمان استانی، حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان و به خصوص واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی مدارس استان همدان افزود: جشن تکلیف رأی اولی‌ها درسطح تمام حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی استان همدان با عنوان «اولین‌های ماندگار» برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از بکارگیری خلاقیت‌ها و ابتکارات دانش آموزان در قالب اقدامات ابتکاری حوزه‌های بسیج دانش آموزی خبرداد و افزود: راه‌اندازی غرفه‌هایی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی به خصوص برای رأی اولی‌ها در سطح شهر و پاسخگویی به شبهات انتخاباتی با نقش آفرینی رؤسا و اعضای مجمع علوی و فاطمی نخبگان بسیج دانش آموزان استان همدان و نیز اعضای کنگره ملی بسیج دانش آموزی از جمله این اقدامات بود.

وی ادامه داد: دیدار رؤسای مجمع علوی و فاطمی به همراه تعدادی از رأی اولی‌ها با ائمه جماعات شهرستان‌ها و اعلام حضور حداکثری دانش آموزان رأی اولی در پای صندوق‌های أخذ رأی همسو با سایر اقشار مختلف جامعه و برگزاری پیاده‌روی وکوهپیمایی ویژه رأی اولی‌ها باهدف ایجاد شور ونشاط انتخاباتی برگزار شد.

امیدی ساکت عنوان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی در جوار مزار شهدای مدافع حرم با شرکت دانش آموزان رأی اولی و راه‌اندازی گردان‌های سایبری و تولید محتوی با موضوع حضور حد اکثری رأی اولی‌ها و ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح و نیز انتخاب اصلح و شبکه‌سازی بصیرتی به صورت چهره به چهره و محله به محله با همکاری بسیج محلات از دیگر فعالیت‌ها بود.

وی از برنامه ریزی و برگزاری تماس حضوری با سخنرانی و گفتگوی جناب آقای دکتر باستان رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با عموم دانش آموزان استان همدان در بستر شاد با حضور ۲ هزار و ۵٠٠ نفر (آنلاین) و ۱۲ هزار نفر (آفلاین) خبر داد که مورد توجه مسئولین آموزش و پرورش استانی وشهرستانی و نیز خانواده های دانش آموزان قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به راه‌اندازی و پویش «من رأی می‌دهم» و پویش «همیاران رهبر» و... ابراز داشت: همزمان با سراسر کشور در کنار برنامه‌های بومی استان در سطح کشوری، در صفحه اول فعالسازی و حضور فعال دانش آموزان استان همدان در بستر شاد با عنوان پویش «رأی اولی‌ها» با همکاری و هماهنگی تشکل‌های دانش آموزی استان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور فعال دانش آموزان استان همدان با عنوان «# مثل حاج قاسم سلیمانی» گفت: همچنین حضور در چالش‌ها و پویش‌ها و برنامه‌های بصیرتی نیز از دیگر اقدامات است که ذیل این پویش بارگزاری شده است و زمینه حضور انتقال نظرات دانش آموزان در بستر شاد با عنوان «۵ پرورشی@» که دانش آموزان نظرات خود را ارائه می‌دهند، فراهم است.

امیدی ساکت یادآور شد: برگزاری اختتامیه پویش‌ها و چالش‌ها و... رأی اولی‌ها که از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود در ۲۵ خرداد با حضور نمایندگان تشکل‌های دانش آموزی و نمایندگان رأی اولی در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی با اهداء شاخه گل از طرف دانش آموزان رأی اولی و نیز هم قسم شدن نمایندگان دانش آموزان با خون تک تک شهیدان که پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود، برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار