معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

حضور در انتخابات، وظیفه‌ای ملی و اسلامی است

زنجان- معاون فرهنگی هنری سپاه زنجان با بيان اينكه حضور در انتخابات، وظیفه‌ای ملی و اسلامی است،گفت:حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در صحنه انتخابات بسیار حساس و سرنوشت ساز است.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۵۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۱
سرهنگ مسعود رمرودی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در صحنه انتخابات بسیار حساس و سرنوشت ساز است.
 
حضور در انتخابات، وظیفه‌ای ملی و اسلامی است

وی با بیان اینکه صحنه‌ی امروز، صحنه‌ی سرنوشت سازی است، عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی، استکبار جهانی، صهیونیسم جهانی و مثلث غربی، عبری، عربی در تلاشند در کنار هم با منافقین، گروه‌های تکفیری و هر کسی که کینه‌ای نسبت به انقلاب اسلامی دارد در یک صحنه جنگ احزابی وارد عرصه شده و انتخابات را تحریم کنند و با تشویش اذهان عمومی از مردم می‌خواهند در انتخابات شرکت نکنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مشارکت حداکثری و حضور همیشگی مردم در انتخابات به دلیل وجود برخی مشکلات و ناکارآمدی‌ها نسبت به دوره‌های گذشته کمرنگ شده است، تصریح کرد:در فرصت باقی مانده باید همه‌ی تلاش خود را بکار بگیریم تا تمامی اقشار مردم را به انتخابات دعوت کنیم.

این مسئول با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراخوان داده اند، بیان داشت: طبق فرموده ايشان آحاد مردم خودشان را موظف بدانند علاوه بر اینکه در انتخابات شرکت می‌کنند دیگران را هم به شرکت در انتخابات دعوت کنند.

رمرودی با بیان اینکه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌بایست تواصی به حق داشته باشیم، افزود: توصیه مردم برای شرکت در انتخابات یکی از این موارد است.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان متذکر شد: حضور میدانی، همدلی و همراهی مردم و درک مشکلات و همزاد پنداری با آن‌ها تاثیر بسزایی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد.

وی در پایان یادآور شد:درست است که دغدغه‌ی معیشت و اقتصاد همه ما را رنج می‌دهد، ولی برای عبور از آن‌ها باید همه احساس تکلیف کنیم و وارد میدان رای شویم و برای جلب رضایت خدا حتما باید به تکلیف اسلامی و الهی مان که امامین انقلاب اسلامی بر آن تاکید فرموده اند، عمل کنیم و ان شاءالله اصلح را انتخاب کنیم.
ارسال نظرات