خبرهای داغ:
استاندار همدان:

شرکت در انتخابات راه حل بسیاری از مشکلات جامعه امروز و لبیک به فرمان رهبری است

همدان-استاندار همدان حضور در پای صندوق اخذ رأی را یک تکلیف شرعی، سیاسی و اجتماعی دانست و گفت: شرکت در انتخابات راه حل بسیاری از مشکلات جامعه امروز و لبیک به فرمان رهبری است.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۸۵
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
شرکت در انتخابات راه حل بسیاری از مشکلات جامعه امروز و لبیک به فرمان رهبری استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سید سعید شاهرخی صبح امروز پس از شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: از نخستین ساعات آغاز رأی گیری شاهد حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم و زنان و مردان غیرتمند پای صندوق‌های رأی در سراسر استان هستیم.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی قبل یک هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای در سراسر استان فعالیت دارند، افزود: فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح در استان آغاز شده است.

استاندار همدان حضور در پای صندوق اخذ رأی را یک تکلیف شرعی، سیاسی و اجتماعی دانست و عنوان کرد: شرکت در انتخابات راه حل بسیاری از مشکلات جامعه امروز و لبیک به فرمان رهبری است.

وی با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات با بیان اینکه حضور چشمگیر و قدرتمند به تحقق هر چه بیشتر اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب کمک خواهد کرد، گفت: حضور حداکثری و چشم گیر در انتخابات پاسخ محکمی به خارج‌نشینان که دم از تحریم می‌زنند و در تلاش برای توقف حرکت انقلاب هستند، است.

شاهرخی با تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات با بیان اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر پایبندی خود به نظام و آرمان‌های انقلاب را به نمایش می‌گذارند، تصریح کرد: مردم همواره در همه مشارکت‌های سیاسی و عرصه‌های مهم حضور فعال و چشمگیر دارند.

وی با اشاره به حضور جوانان و رای اولی‌ها در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد: حضور جوانان در همه عرصه‌ها اثربخش و راهگشا است به طوری که بعد از پیروزی انقلاب از انرژی و توان بالای برخوردار بودند و فرماندهان جنگ در دوران دفاع مقدس جوانان بودند و جنگ را به خوبی مدیریت کردند.

شاهرخی با بیان اینکه به فرمود: ه رهبری رای اولی‌ها با حضور در پای صندوق رأی جشن تکلیف سیاسی می‌گیرند، افزود: این اقدام می‌تواند در تداوم کار تاثیرگذار باشد و موفقیت پی در پی را به همراه داشته باشد.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور در این رویداد ملی، سیاسی و اجتماعی، اظهار کرد: مردم در آغازین ساعات رأی‌گیری با مراجعه به شعب اخذ رأی بار دیگر اقتدار کشور را به رخ جهانیان بکشند و رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری موجب انتخاب اصلح می‌شود، یادآور شد: همه باید برای خلق حماسه دیگر در صحنه حاضر باشند و در نزدیک‌ترین شعبه رأی خود را به صندوق بیاندازند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات