حضور مسئولین شهرستان سرخه در نخستین ساعات آغاز رای گیری بر پای صندوق های رای

مسئولین شهرستان سرخه با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در نخستین ساعات آغاز رای گیری بر پای صندوق های رای حضور یافتند.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۹۷
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در ساعت آغازین انتخابات 28 خرداد سال 1400 مسئولین شهرستان سرخه با حضور در حوزه انتخاب حسینیه شهدا نسبت به دادن رای خود اقدام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان سرخه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرآن کریم همه ما را به مسارعه و مسابقه تشویق می کند. معتقدیم یکی از مصادیق بارز و آشکار مسابقه و مسارعه در خیرات و مبرات، سبقت در رای گیری در مورد مسائل نظام است و مهم ترین مساله رای و انتخابات ریاست جمهوری است.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری در اولین ساعت از ساعات شروع اخذ رای بر پای صندوق های رای حضور یافتند، ما نیز با نیت صادق، قول سدید و بلیغ و با قدم های استوار همراه با مسولین شهرستانی در اینجا حاضر شدیم تا بر این عهد خود وفا کنیم و حداقل خدمتی که می توانیم در جهت تحکیم بنیان ها و پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران که به حق نظام مردم سالار دینی است، داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان سرخه تصریح کرد: معتقدم حضور با شکوه مردم عزیز در حقیقت موجب تقویت پایه های نظام، مجد و عظمت نظام و موجب اقتدار بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

فاطمی بصیر در خاتمه گفت: امیدوارم همه مردم با شور، شعف، شوق و با اراده ای پولادین به این وظیفه خطیر خود که هم حق و هم تکلیف محسوب می شود، عمل کنیم.

سرگرد محمد مهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه در این جمع در پاسخ به این سوال خبرنگار، امروز چه کسانی چشم دیدن حضور پر شور مردم در صحنه انتخابات را ندارند، بیان داشت: ان شاءالله امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب روز ماندگاری در تاریخ خواهد شد. همه ما می دانیم دشمنان نظام و انقلاب، منافقان داخلی و خارجی به مدت 42 سال است که چشم دیدن این حرکت و حضور دسته جمعی مردم را ندارند. قطع به یقین تمام برنامه ریزی ها و نقشه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

وی افزود: مردم ما نشان دادند در راه دفاع از دین، نظام، انقلاب و کشورشان به تاسی از شهدا خصوصاً سردار سلیمانی محکم پای کار ایستاده اند و حضور مقتدرانه خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار