خبرهای داغ:

نشست بصیرتی در روستای افتر در سرخه برگزار شد

نشست روشنگری با محوریت اهمیت حضور و مشارکت در انتخابات 1400 در روستای افتر شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۸۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ نشست بصیرتی با محوریت سبک زندگی اسلامی ایرانی، سبک زندگی حضرت معصومه (س) و انتخابات با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جماعت مسجدانصار به همت بسیجیان در پایگاه صدیقه کبری (س) روستای افتر در شهرستان سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در جمع بسیجیان ضمن تبریک اعیاد فرخنده دهه کرامت اظهار کرد: حضرت معصومه (س) در تاریخ اسلام و در دوران حیات خود از جایگاه ممتاز و ویژه‏‌ای برخوردار بوده است به‏‌گونه‌‏ای‌‏که در تاریخ جاودان شده است و حتی محل مدفن ایشان یک مکان مقدس برای ما مسلمانان به‌‏شمار می‌‏آید.

وی تصریح کرد: بی شک رمز سعادت و نیک نامی در دنیا و آخرت در سایه تبعیت از رهنمودها و فرمایشات اهل بیت (ع) است و چه خوب که ما مردم قم در این امر همواره در زندگی خود این مدال افتخار را داشته باشیم که سبک زندگی مان همواره رنگ و بوی اهل بیتی داشته باشد و زیر سایه حضرت معصومه (س)، بنده خوب خدا و شیعه و محب واقعی حضرات معصومین (ع) باشیم.

امام جماعت مسجدانصار در ادامه با تاکید بر اهمیت حضور مردم در صحنه انتخابات بیان داشت: گرچه صرف حضور و شرکت در انتخابات اهمیت دارد و نحوه انتخاب و تلاش برای گزینش فرد توانمند، متعهد و ارزشی بیش از پیش اهمیت دارد.

محمدی افزود: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سبب یأس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف حضور مردم را در صحنه های اجتماعی، خصوصا انتخابات بسیار حائز اهمیت بیان فرمودند.

امام جماعت مسجدانصار روستا افتر با بیان اینکه در این برهه حساس زمانی که دشمنان  نظام در پی تلاش برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران هستند و تلاش می‌کنند ملت را به هر طریق ممکن از انجام این امر واجب منصرف کنند، گفت: ملت غیور و پرشور ایران و بخصوص بسیجیان و جوانان به عنوان قشر فرهیخته و آزاد اندیش جامعه باید در این امر، بصیرت لازم را به کار ببندند.

در پایان طومار انتخابات و تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدا بویژه شهید سلیمانی در محوطه بیرونی مسجدانصار با امضای بسیجیان پایگاه صدیقه کبری (س) نصب شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها