حضور گسترده مردم در انتخابات اقتدار کشور را افزایش می دهد

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) گفت: حضور گسترده در انتخابات پیش رو ضمن افزایش اقتدار ایران، به معنای خنثی سازی تمامی توطئه‌های دشمن است.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۴۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جشن دهه کرامت و حماسه حضور به همت بسیجیان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع)  در فضای بیرونی مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احسانی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) و مداحی حسین لتیباری مداح اهل بیت (ع) همراه بود.

حجت الاسلام و المسلمین احسانی ضمن تبریک دهه کرامت و اشاره به شخصیت و جایگاه والای حضرت معصومه (س) اظهار کرد: آگاهی یافتن از فرهنگ و روش زندگی اهل بیت پیامبر (ص) یکی از اصلی ترین راه‌های شناخت آیین محمدی و بهره مندی از آن است زیرا آنها تبلوری از مکتب حیات بخش پیامبر اکرم (ص) هستند.

وی با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح گفت: همه بايد با هوشياري در صحنه‌هاي سياسي حضور پربار داشته باشند و براي توجيه مردم و حضور گسترده‌ي آن‌ها جهت شركت در انتخابات تلاش كنند.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) افزود: ملت ایران همواره با حضوری آگاهانه در عرصه انتخابات موجب شگفتی جهانیان شده‌اند؛ حضور گسترده در انتخابات پیش رو ضمن افزایش اقتدار ایران، به معنای خنثی سازی تمامی توطئه‌های دشمن است که می‌کوشند تا با ایجاد ناامیدی در جامعه مشارکت مردم را در پای صندوق‌های رأی پایین آورند.

احسانی تصریح کرد: انتخابات ۲۸ خرداد ماه قطع بر یقین صحنه شکوه و عظمت و همدلی مردم با نظام و انقلاب خواهد بود، چرا که برای انقلاب خون‌های زیادی داده شده و این مردم بودند که پای آن ایستادند و در همه بزنگاه‌ها جای را خالی نکردند، در این برهه حساس نیز در صحنه حضور خواهند یافت.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری و فعال مردم در عرصه‌ انتخابات یک اصل است و اهمیت ویژه ای دارد و همچنین انتخابی که با مشارکت بالا و بصیرت همراه باشد، سرنوشت چهار ساله کشور را در همه زمینه ها ضمانت می کند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار