طرح شهید رهنمون در سرخه اجرا شد

طرح شهید رهنمون با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برپا شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۱۲۲
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر سال گذشته طرح شهید رهنمون به همت بسیج جامعه پزشکی استان با هدف ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و مشاوره به صورت رایگان همراه با حضور مشاور حقوقی بعنوان خادمیاران رضوی استان سمنان از کانون حقوقی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برپا شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه آسیه (س) در حاشیه اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح شهید رهنمون با هدف ارتقا سلامت شهروندان و دستگیری از خانواده های نیازمند در سرخه اجرا شد.

وی افزود: در حال حاضر در هر شهرستان یک تیم متشکل از پزشک، پرستار، ماما، بهورز، کارشناس بهداشت روان با نگاه روحیه جهادی و بسیجی و با تقویت فرهنگ ایثار و شهادت به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

فرمانده پایگاه آسیه (س) ادامه داد: در این دوره نیز خادمیاران رضوی آستان قدس و بسیج جامعه پزشکی استان در قالب تیم شهید رهنمون با حضور در مسجد امام حسن مجتبی (ع) خدمات روانشناسی، مشاوره حقوقی و ویزیت عمومی را به مراجعه کنندگان ارائه دادند.

ادهم خاطرنشان کرد: تعهد و تخصص در کنار روحیه انقلابی و جهادی از ویژگی مهم این طرح است و کلیه خدمات پزشکی همراه با دارو را بصورت رایگان در اختیار بیماران و مراجعه کنندگان قرار گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار