خبرهای داغ:
یادداشت/

مردم میدان به عشق حاج قاسم در پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت

همدان-مردم میدان در پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت تا بگویند همچون مرد میدان که از جهاد خسته نشد ما نیز خسته نخواهیم شد و به عشق حاج قاسم وارد میدان می‌شویم.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۲۳
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

مردم میدان به عشق حاج قاسم در پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشتبه گزارش خبرگزاری بسیج، امروز در سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ بار دیگر ملت بزرگ ایران با شور و اشتیاق با حضور پرشور و با شکوه خود همچون دیگر صحنه‌های سیاسی، حماسه حضور دیگری را تکرار و برگ زرین دیگری در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی رقم می‌زنند.

ملت با بصیرت ایران که در طول چهار دهه گذشته همواره به جهانیان ثابت کرده‌اند که برای حفظ آرمان‌های  نظام و انقلاب تا پای جان ثابت قدم هستند، این بار نیز خود را برای جهاد آماده کرده‌اند؛ جهادی بزرگ برای جهش ایران.

مردم که در ابتدای شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی، با حضور گسترده خود در انتخابات، به جمهوری اسلامی «آری» گفتند، امروز نیز به عشق همین نظام که یک عطیه‌ای الهی است، پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند و حماسه حضور 12 فروردین سال 1358 را تکرار خواهند کرد تا آینده‌ خوبی را برای  کشور و خودشان رقم بزنند و ارتباط ناگسستنی خود با نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت کنند.

اگر در روزگاری شهدا به نداي «هل من ناصر ينصرني» امام كبير لبيك گفتند و خرمشهر را فتح کردند، امروز که  رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در فرمایشات خود، انتخابات را همانند فتح خرمشهر برشمردند، مردم نیز در لبیک به امام و پیشوای خود در انتخابات حضور حداکثری خواهند داشت تا در انتخابات حماسه دیگری از جنس فتح تاریخی خرمشهر خلق کنند.

مردم فهیم با اخلاص و با وضو به پاس خون شهدا در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و مشت محکمی بر دهان استکبار و ایادی آن خواهند زد؛ همان گونه که شهید حسن باقری گفت «بدانید هر رأی که شما به صندوق می‌ریزید مشت محکمی است که به دهان ضد انقلاب و اربابان آمریکایی می‌زنید و یک قدم او را وادار به عقب‌نشینی می‌کنید»؛ و لبیک گویان به ندای رهبر معظم انقلاب و خون شهدایی که در راستای حفظ و صیانت از این مرز و بوم ریخته شد، حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی خواهند داشت برای آینده کشور، برای پایمال نشدن خون شهدا، برای ادای تکلیف، برای  پایداری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی، و برای انجام وظیفه الهی، ملی و شرعی.

مردم شهیدپرور ایران بر این باورند که حضور در پای صندوق‌های رأی در امتداد مسیر پر افتخار شهداست و به طور قطع راه  شهدا را که راه دین وراه فداکاری برای اسلام و سربازی برای انقلاب و تقویت نظام  اسلامی است را ادامه خواهند داد و راه و رسمشان در همه عرصه‌ها از جمله عرصه مشارکت سیاسی را سرمشق و الگویی مناسب برای خود قرار خواهند داد تا موجب استحکام نظام جمهوری اسلامی شده و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب را تسریع بخشند.

مردم میدان در پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت تا بگویند همچون مرد میدان که از جهاد خسته نشد ما نیز خسته نخواهیم شد و به عشق حاج قاسم وارد میدان می‌شویم و اگر در دوران دفاع مقدس نبودیم و یا نتوانستیم مدافع حرم شویم امروز در صحنه‌ای دیگر با رأی خود مدافع وطن خواهیم بود.

مردم میدان با تأسی از مرد میدان و تمامی شهدای گرانقدر با حضور قوی خود در انتخابات از قرارگاه حسین بن علی و جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهد کرد تا تمام حرم‌ها حفظ و دشمنان اسلام و انقلاب در رسیدن به اهداف خود ناکام بمانند، همان گونه که حاج قاسم مرد میدان فرمود: «امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی (ص)».

وقتی حاج قاسم آسمانی شد و به آرزوی دیرینه خود رسید همه عزادار شدیم و از کوچک و بزرگ و با هر جریان فکری و گرایش سیاسی گرد هم آمده و عهد و پیمان بستیم که راه حاج قاسم را ادامه خواهیم داد و امروز زمان آن رسیده تا با حضور در پای صندوق رأی ثابت کنیم که پایبند آرمان قاسم سلیمانی هستیم و فارغ از هر جناحی همه گرد هم خواهیم آمد تا سیره حاج قاسم را چراغ راهمان قرار دهیم و از کیان نظام و انقلاب دفاع کنیم.

در شرایط فعلی که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به خیال خام خود فکر می‌کنند که برخی از مشکلات داخلی و اقتصادی می‌تواند مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی دلسرد کند، نغمه‌های عدم شرکت در انتخابات را سر می‌دهند و بمباران تبلیغاتی خود را از ماه‌ها قبل برای دلسرد کردن مردم و ایجاد یأس و ناامیدی و کاهش مشارکت در انتخابات شروع کرده و جریان‌های ضد ایرانی و ضد انقلاب قصد دارند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کنند ولی در مقابل ملت ایران بر این آگاه هستند که آنچه مصلحت دین و کشور و آینده و سرنوشت خودشان است حضور حداکثری در انتخابات است بنابراین با وجود تهدیدها و تحریم‌های دشمن و وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در پای صندوق‌های شعب اخذ رأی حضور پر شوری خواهند داشت و نقشه‌های خائنانه دشمنان این مرز و بوم را نقش بر آب خواهند کرد.

ملت ایران با حضوری پرشور در انتخابات اقتدار ایران اسلامی را در عرصه بین‌المللی به نمایش خواهند گذاشت و روح بلند سرداران جهاد و شهادت،‌ قاسم سلیمانی‌ها، شهید همدانی‌ها، حججی‌ها، ‌خرازی‌ها، باکری‌ها، همت‌ها، چمران‌ها،‌ برونسی‌ها، آوینی‌ها، کاظمی‌ها،‌ صیاد شیرازی‌ها، فلاحی‌ها، نامجوها، کلاهدوزها و همه شهیدان را شاد و دین خود را به آنان ادا کرهد و با  انتخابی آگاهانه موجب جاری شدن خونی تازه در رگ مدیریت اجرایی کشور خواهند شد و در کنار آن حل مشکلات کشور را از مسئولین مطالبه خواهند کرد.

«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم؛ خدا سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر زمانی که خودشان تصمیم بگیرند که سرنوشتشان را تغییر دهند».

یادداشت از: طیبه یوسفی مظاهر

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات