خبرهای داغ:
مردم بصیر، انقلابی و شهید پرور استان فارس از ساعت هفت صبح امروز با حضور در پای ۳ هزار و ۸۴۴ شعبه اخذ رای در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر شرکت کردند.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۲۶
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مردم انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه استان فارس امروز هم دل و یک‌صدا به پای صندوق‌های رای آمده‌اند تا با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا پاسخ دندان شکنی را به دشمنان نظام و انقلاب دهند.

شور و شوق اقشار مختلف مردم استان فارس از پیر و جوان گرفته تا مرد و زن، رأی اولی‌ها، شهری و روستایی و هر آنکه در قلبش، حسی به بزرگی ایران می‌تپید، برای حضور گسترده به اوج خود رسیده است. مردم ولایی خود را برای حضور آگاهانه در این عرصه آماده کردند تا بار دیگر در تصمیم گیری و تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند و عشق و علاقه خود را به انقلاب و ایران اسلامی معنا کنند.

مقامات، شخصیت‌ها، گروه‌ها و اقلیت‌های مذهبی با تاکید بر اهمیت انتخابات 28 خردادماه، از مردم برای حضوری باشکوه و انتخابی آگاهانه دعوت کردند.
گروه‌های مختلف برنامه سازی شبکه استانی فارس، با حضور در نقاط مختلف این استان پهناور بزرگترین رویداد سیاسی کشور در سال 1400 را از بیش از 100 نقطه استان فارس پوشش تصویری می‌دهند.

همچنین تأمین امنیت انتخابات با همکاری بیش از 20 هزار نیرو از عوامل سپاه و بسیج، مسئولیت حفاظت از صندوق‌های اخذ رأی در سراسر استان فارس را بر عهده خواهند داشت.

امسال در کلانشهر شیراز 661 صندوق تمام الکترونیک برای جمع آوری آرای مردم در مدارس و مکان‌های عمومی مستقر شده است و آرای انتخابات را دریافت و ثبت می‌کنند.
احمد احمدی زاده رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به اینکه در استان فارس 3 میلیون و 580 هزار و 740 نفر واجد شرایط رای هستند، گفت: برای پیشگیری از ازدحام جمعیت در شرایط شیوع بیماری کرونا، 25 درصد تعداد شعب اخذ آرا در استان افزایش یافته است که در مجموع در فارس 3 هزار و 844 شعبه اخذ رای فعالیت دارند.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، در حوزه روستایی انتخابات شورا‌های اسلامی، قریب به 2300 روستا و در حوزه عشایری این انتخابات 266 تیره عشایری وجود دارد که برای آن‌ها انتخابات برگزار خواهد شد.

فرهاد اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نیز گفت: تعداد دانش آموزان پسر و دختر رأی اولی این استان در انتخابات 28 خردادماه امسال 53 هزار نفر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها