خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حضور مردم در صحنه انتخابات از جنس کار شهید سلیمانی است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات از جنس کار شهید سلیمانی است.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۲۹
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

حضور مردم در صحنه انتخابات از جنس کار شهید سلیمانی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات به خوبی پیش می‌رود، اظهار کرد: در تمام شعبه‌های اخذ رأی فرایند انتخابات در حال انجام است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات پرشور و چشمگیر است، بیان کرد: با وجود آنکه انتخابات از ساعت ۷ صبح آغاز شده اما در برخی شعب حضور مردم قبل از آغاز انتخابات بسیار بالا بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات عنوان کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات از جنس کار شهید سلیمانی است و هر فردی که در انتخابات شرکت می‌کند دقیقاً در عرصه امنیت ملی تلاش می‌کند.

وی افزایش امنیت ملی، تقویت نظام و انقلاب و افزایش قدرت چانه‌زنی در عرصه بین المللی را از نتایج و پیامدهای حضور حداکثری در انتخابات برشمرد و گفت: تمام دولت‌ها باید تعاملات بین‌المللی در تمام عرصه‌ها به خصوص رفع تحریم و خنثی‌سازی تحریم‌ها را داشته باشند که حضور حداکثری بر این مهم تاثیرگذار خواهد بود.

شعبانی با تاکید بر اینکه با مشارکت بالا قدرت مطالبه‌گری مردم از مسئولین بالا خواهد بود، بیان کرد: هر اندازه که آرای مردم بیشتر باشد دولت منتخب بیشتر احساس مسئولیت خواهد کرد.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور با بیان اینکه قهر کردن با صندوق و رأی ندادن مشکلی را حل نخواهد کرد، تصریح کرد: بعضی از مردم از وضعیت اقتصادی گله‌مند هستند که البته به حق است ولی راه برون رفت از مشکلات رأی ندادن نیست و گره‌ای با رأی ندادن باز نخواهد شد بنابراین امیدواریم مردم مشارکت بالا در انتخابات داشته باشند تابا انتخاب فرد اصلح شاهد رفع مشکلات باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عدم مشارکت برخی افراد در انتخابات را به دلیل وجود مشکلات اقتصادی در کشور دانست و افزود: ممکن است برخی افراد رأی ندهند اما این به این معنا نیست که تحت تاثیر رسانه‌های معاند و دشمن قرار گرفته‌اند بلکه عدم مشارکت برخی افراد به دلیل مسائل اقتصادی است و ربطی به رسانه‌های بیگانگان ندارد.

وی با بیان اینکه تنها عده قلیلی از مردم برای عدم مشارکت در انتخابات تحت تاثیر رسانه دشمن قرار گرفته‌اند، گفت: مردم ایران مردمی بصیر و فهیم هستند و خودشان برای خودشان تصمیم می‌گیرند.

شعبانی یادآور شد: امیدواریم امروز شروع یک امیدواری اجتماعی باشد و زمینه اعتماد و حس خوش‌بینانه به آینده و فردایی بهتر برای کشور رقم بخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات