مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه زنجان گفت:حل گره مشکلات مديريتي با انتخاب مديران شجاع،مومن،داراي تفكر حاج قاسم سليماني،معتقد به حضور جوانان در صحنه، لايق و انقلابي به دست مردم امكان پذير است.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۴۶
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان اینکه ملت ایران وقت شناس، زمان شناس و موقعیت شناس هستند، اظهار کرد:آگاهی و بصیرت مردم به اندازه‌ای است که می‌دانند زمانی که دشمن فریاد عدم حضور در انتخابات و نبود در صحنه را فریاد می‌زند، می‌بایست پای کار آمده و در صحنه حضور یابند.
 
حل گره مشكلات مديريتي با انتخاب آگاهانه و اصلح امكان پذير است

وی با اشاره به اینکه زمانی که دشمنان نظام و انقلاب نظیر أمریکا، اسرائیل، سلطنت طلبان و…. اصرار در عدم حضور مردم در انتخابات دارند باید حتما به صحنه آمد، تصریح کرد:دشمنان منافع خود و شکست مردم را در نیامدن و عدم انتخاب می‌بینند در حالیکه طبق فرموده امام خمینی (ره) میزان رای ملت است و حضور مردم سرنوشت ساز می‌باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) مردم تعیین کننده سرنوشت کشور بوده و صحنه را مدیریت می‌کنند، افزود:در انتخابات‌های پس از انقلاب صحنه‌های باشکوهی از حضور مردم به پیروی از رهبری در پای صندق‌های رای به نمایش گذاشته شده است.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشور خاطرنشان کرد:همانگونه که ملت شریف ایران گره مشکلات اقتصادی، جنگ و تحریم را با وحدت و همدلی باز کردند، حل گره مشکلات مدیریتی نیز با انتخاب مدیران شجاع، مومن، دارای تفکر حاج قاسم سلیمانی، معتقد به حضور جوانان در صحنه، لایق و انقلابی به دست مردم امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری بار دیگر یاس و ناامیدی را در دل دشمنان جاری می‌کنند، اذعان داشت:این حضور سبب جاری و ساری شدن امید در جامعه می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه حضور حماسی و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای ضامن عزت و اقتدار ایران اسلامی است، عنوان کرد: امیدواریم مردم با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و شهدا لبیک گفته و حماسه‌ای دیگر بیافرینند.
ارسال نظرات