فرماندار نیشابور از افزایش تعداد شعبات اخذ رأی در این شهرستان برای انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: تعداد شعب اخذ رأی نیشابور با ۱۰ شعبه بیشتر نسبت به دوره قبل به ۴۲۵ شعبه افزایش‌یافته است.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۶۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علیرضا قامتی  با اشاره به افزایش تعداد شعبات اخذ رأی در این شهرستان نسبت به دوره قبل اظهار کرد: در روز جمعه ۲۸ خردادماه ۴۲۵ شعبه ثابت و سیار در نقاط شهری و روستایی پذیرای رأی‌دهندگان است.

فرماندار نیشابور ابراز کرد: از مجموع شعب اخذ رأی در نیشابور ۳۱۳ شعبه ثابت و ۱۱۲ شعبه سیار است.

وی بابیان این‌که میزان مشارکت مردم نیشابور در انتخابات دور قبل ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ۷۳ درصد و در انتخابات  ۵۹/۵ درصد بوده است، افزود: امیدواریم در انتخابات ۱۴۰۰ با حضور حداکثری مردم شاهد مشارکت خوبی در مجلس شورای اسلامی این دوره از انتخابات باشیم.

قامتی با اشاره به اینکه درمجموع ۱۷۴ داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای نیشابور، عشق‌آباد، چکنه و بار ثبت‌نام نهایی کردند، بیان کرد: تعداد اعضای شورای شهر نیشابور ۹ نفر اصلی و ۵نفر علی‌البدل، اعضای شورای اسلامی شهرهای عشق‌آباد، چکنه و بار هر شهر ۵ نفر اصلی و ۴ نفر علی‌البدل هستند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی ما صیانت از آرای مردم و حضور حداکثری و رقابت سالم است، خاطرنشان کرد: در این دوره با توجه به شرایط کرونا و تسهیل امر رأی‌گیری تلاش کردیم علاوه برافزایش تعداد شعبات اخذ رأی دستورالعمل‌های بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام دهیم.

فرماندار نیشابور یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و برگزاری جلسات آموزشی برای مجریان انتخابات شاهد برگزاری انتخابات پرشور و سالم در نیشابور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها