خبرهای داغ:
نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی:

مشارکت بالا در انتخابات دست دیپلمات‌ها را در مذاکرات پرتر می‌کند

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات امروز باعث می‌شود تا دیپلمات‌ها برای مذاکرات هسته‌ای با دست پرتری در مقابل حریف بنشینند.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۰۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
 سید احمد آوایی صبح امروز جمعه در حاشیه حضور در فرایند رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شعبه اخذ رأی حرم مطهر سبزقبا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هرچه مشارکت در انتخابات گسترده‌تر باشد از نظر امنیت ملی و سیاست خارجی، دیپلمات‌های ما در خارج از کشور برای مذاکرات هسته‌ای با دست پرتری در مقابل حریف می‌نشینند و بهتر می‌توانند از حقوق مردم دفاع کنند.

وی افزود: از نظر داخلی نیز هر چه انتخابات پرشور‌تر باشد، یک دولت قوی‌تر و با پشتوانه بیشتر روی کار می‌آید؛ بنابراین حضور گسترده مردم در انتخابات امروز منشأ خیر و برکات بسیار زیادی در موضوعات داخلی و خارجی کشور خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم با حضور کم‌نظیر خود در انتخابات این پیام را به دشمن خواهند رساند که همیشه پای کار بوده و با یک بصیرت مثال‌زدنی حامی کشور، نظام و حکومت هستند که در نتیجه دشمنان مأیوس می‌شوند و در تصمیم‌گیری‌های خود در مذاکرات نیز تجدیدنظر خواهند کرد چرا که متوجه می‌شوند با یک نظام بی‌پشتوانه مواجه نیستند و با حکومتی روبه‌رو هستند که مردمانش با تمام توان از آن حمایت می‌کنند.

آوایی با دعوت از آحاد مردم شهرستان دزفول برای مشارکت حداکثری در انتخابات یادآور شد: قطعاً مردم دزفول در انتخابات امروز نیز همچون تمام عرصه‌ها خوش خواهند درخشید.

وی تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی نیز نهایت همکاری را با دولت آینده خواهد داشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها