خبرهای داغ:
رئیس حوزه‌های علمیه استان خوزستان:

شرکت در انتخابات عبادتی الهی است

- رئیس حوزه‌های علمیه استان خوزستان شرکت در انتخابات را عبادتی الهی عنوان کرد و گفت: مردم برای شرکت در انتخابات کوتاهی نکنند.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۰۶
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری صبح امروز جمعه هنگام رأی دادن، شرکت در انتخابات را عبادتی الهی عنوان کرد و گفت: خدا را شاکرم که توفیق شرکت در این عبادت الهی را نصیب بنده کرد تا بتوانم به وظیفه شرعی و دینی خود عمل کنم.

وی افزود: از همه مردم استان خوزستان و سراسر ایران خواهشمندم که با استفاده از این فرصت و ضمن عمل به عبادت الهی، وظیفه شرعی و دینی که به شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای وطن ادای احترام کنند، زیرا مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ راهی برای ادامه راه خونین شهدا محسوب می‌شود.

آیت الله موسوی جزایری اظهار کرد: مردم خوزستان و ملت ایران باید به آینده امیدوار باشند و با انتخابات فرد اصلح و مدیر و مدبر به عنوان رئیس‌جمهور شاهد رفع مشکلات اقتصادی که به دلیل ضعف مدیریتی و… که بر مردم تحمیل شده است، باشیم.

رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان تصریح کرد: همچنین با انتخاب افراد شایسته برای شورا‌های اسلامی شهر و روستا بر اساس شایسته‌سالاری و به دور از قومیت‌گرایی می‌توانیم به آبادانی شهر و روستای خود کمک کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها