خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین

حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰، آگاهانه و بصیرانه است

حجت الاسلام مجیدی گفت: امروز در انتخابات ۲۸ خرداد، حضور مردم شکوهمندتر از همیشه بوده و این حضور نه صرفا به جهت ایرانی بودن بلکه آگاهانه و با بصیرت است.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۶۳
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

 

سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تبریک دهه کرامت بیان کرد: مودت چیزی غیر از اعتقاد عملی به ارزش های دینی و اسلامی نیست.

وی گفت: نظام اسلامی همان گونه که امام راحل و مقام معظم رهبری فرمودند برگرفته از جمهوریت و اسلامیت است یعنی این دو مولفه است که نظام اسلامی را شکل داده و این نظام اسلامی همان یادگار پیامبر مکرم اسلام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: نظام اسلامی ما برگرفته از قرآن و عترت است و این قران عترت از همان ابتدای شکل گیری
تا به امروز به نقش مردم احترام گذاشته و مردم را محترم شمرده اند.

وی افزود: قرآن و عترت همیشه در مسیر هدایت، آگاهی و بصیرت صبوری کرده و برای هدایت مردم هرگز از قوه قهریه استفاده نکردند تا مردم را در یک صحنه ای حاضر کنند یا به هدفی که مورد نظر آنها بوده، دست یابند بلکه از مسیر آگاهی و بصیرت برای حضور مردم مدد جستند.

مدیرکل اوقاف استان قزوین تصریح کرد: امروز در ۲۸ خرداد ماه انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضور مردم شکوهمندتر از همیشه بوده و این حضور نه صرفا به جهت ایرانی بودن بلکه آگاهانه و با بصیرت است.

حجت الاسلام مجیدی در ادامه اضافه کرد: همانطور که مردم ما در شعارها می گویند «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» در حمایت از ولایت و نظام اسلامی همیشه پای صحنه بودند و امروز به کوری چشم دشمنان و بدخواهان این نظام با اقتدار پای صحنه می آیند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار