خبرهای داغ:
مدیرکل بحران استانداری قزوین؛

قطعی برق در هیچ‌کدام از شعبات استان قزوین وجود نداشته است

مهدیخانی گفت: علی‌رغم شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر قطعی برق در چندین شعبه، هیچکدام از شعبه‌های قزوین با قطعی برق روبرو نشدند.
کد خبر: ۹۳۵۱۹۰۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵

 

قدرت الله مهدیخانی در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: استان قزوین از لحاظ حوادث جزو استان‌های حادثه‌خیز است و اداره مدیریت بحران به عنوان عضو ستاد انتخابات فعالیت می‌کند در این راستا جلسات متعددی با دستگاه‌های عضو ستاد انتخابات و دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار شد.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات تدابیر لازم اندیشیده شده است نگران رانش زمین در چندین نقطه در مسیر الموت بودیم که جاده‌ها را تهدید می‌کرد، در مناطق آتان، کلایه و هنیز، ماموریتی به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محول شد تا ماشین راهداری در منطقه مستقر شوند تا رانش و پاکسازی را انجام دهند تا صندوق‌ها را به موقع انتقال دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین اظهار کرد: همچنین به اداره برق و شرکت آب و فاضلاب تاکید شد که امروز به هیچ عنوان خاموشی در هیچ جا استان نداشته باشیم، خبری مبنی بر قطعی برق در شعبات ۲۶۴، ۲۷۳،۲۷۴و ۲۷۵ منتشر شد که موضوع را از اداره برق پیگیری کردیم و به هیچ عنوان قطعی برق نداشتیم.

وی افزود: یک مورد اتصال ترانس در منطقه آبیک اتفاق افتاد که در آن محدوده شعبه و صندوقی نداشتیم، تاکنون مشکل خاصی وجود ندارد امیدواریم تا پایان رای‌گیری مشکل خاصی نداشته باشیم.

مهدی‌خانی اظهار کرد: دو فروند بالگرد در استان آمادگی دارد که در صورت بروز حادثه اعزام شوند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار