خبرهای داغ:

شناسنامه، تنها مَدرک لازم جهت اخذ رای

اخذ رای در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه و به یاد داشتن کُدملی، توسط شخص رای دهنده امکان پذیر است.
کد خبر: ۹۳۵۱۹۱۰
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ۲۳ خود اعلام کرد: اخذ رای در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه و شماره ملی توسط شخص رای دهنده امکان پذیر است و هیچ مدرک دیگری به جز شناسنامه قابل قبول نمی‌باشد. برای اخذ رای هیچ مدرک دیگری به جز شناسنامه قابل قبول نمی‌باشد
متن کامل این اطلاعیه، بدین شرح است: به اطلاع کلیه هموطنان عزیز و اعضای شعب اخذ رای می‌رساند سن انتخاب کنندگان ۱۸ سال تمام یعنی متولدین ۲۸-۰۳-۱۳۸۲ یا قبل از آن می‌باشد که می‌توانند به شعب اخذ رای مراجعه و به نامزد مورد نظر خود رای دهند.

ضمناً به کلیه رای دهندگان گرامی توصیه می‌شود از موکول کردن حضور خود در شعبه به ساعات پایانی به جهت ازدحام جمعیت خودداری نمایند.

همچنین این ستاد در اطلاعیه ۲۲ خود از اعضای شعب اخذ رأی خواست، حتماً در شعبه اخذ رأی یک دستگاه رادیو یا تلویزیون روشن در دسترس داشته باشند تا دستورالعمل­‌های فوری ستاد انتخابات کشور را که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می‌گردد مورد عمل قرار دهند.

همچنین کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزد‌های انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد، لذا در صورت مشاهده لازم است به سرعت امحاء شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها