خبرهای داغ:
حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی گفت: ملت بزرگ ایران ان‌شاءالله با انتخاب اصلح راه را برای آبادی بیش از پیش کشور و سازماندهی امور کشور و مبارزه با فساد سازمان یافته ان‌شاءالله هموار می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۵۱۹۱۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهارداشت: الحمدالله از طلیعه صبح همه مشاهده کردیم که مردم در حال تکمیل خاکریز جبهه مقاومت هستند همان جبهه مقاومتی که درسطح بین المللی در مقابل استکبار جهانی صف کشیده است و امروز با یک صف متراکم از توده‌های در صحنه مردم در ایران اسلامی مواجه شده که آمده اند حرف آخر را بزنند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های جمهوری اسلامی برای اداره امور اجرایی اصلی کشور این است که حرف اول و آخر را به دست مردم سپرده است و امروز به نظر می‌رسد که در این مرحله از انتخابات ۱۴۰۰ مردم آمده اند که سرنوشت خودشان را به خوبی و با دقت و بدون اشتباه تعیین کنند.

حجت الاسلام حاجتی گفت: ملت بزرگ ایران ان‌شاءالله با انتخاب اصلح راه را برای آبادی بیش از پیش کشور و سازماندهی امور کشور و مبارزه با فساد سازمان یافته ان‌شاءالله هموار می‌کنند.

امام جمعه موفت اهواز ادامه داد: امیدواریم که این اجابت و اطاعتی که مردم در ایام دهه کرامت نسبت به امر ولایت کردند باعث حضور خیر و رحمت و برکت در پیشگاه حق تعالی بر مردم بشود.

وی پیرامون تخلفات و بی تدبیری متولیان برگزاری انتخاب عنوان کرد: متاسفانه خبر‌هایی از سطح کشور و استان داریم که دلالت بر بعضی از کاستی‌ها و نواقص دارد امیدوارم مسئولین در وزارت کشور و مسئولین نظارت در شورای نگهبان بر این قضیه نظارت بشتری داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها