روند طبیعی انتخابات در حال انجام است

معاون استاندار لرستان از روند طبیعی انتخابات در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۱۹۸۶
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمود ثمینی با اشاره به آخرین وضعیت انتخابات در استان بیان کرد: خوشبختانه از همان ساعات اولیه، فرآیند رای‌گیری با مشارکت بالا و مطلوب مردم همراه بود.

وی ادامه داد: سعی شده که موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در شعب اخذ رای رعایت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه به مدت ۱۰ ساعت از رای‌گیری نزدیک می‌شویم و کم‌کم زمان انتخابات تمدید می‌شود، افزود: از تمامی مردم درخواست می‌شود که از این فرصت استفاده کنند و همانند دیگر هم‌استانی‌ها پای صندوق بیایند و در انتخابات شرکت کنند و به زمان‌های پایانی موکول نکنند.

ثمینی با تاکید بر اینکه تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی مطلوب اندیشیده شده است، افزود: از مردم درخواست می‌شود که موازین بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه برای شرکت در انتخابات نیازی به کارت ملی نیست، اضافه کرد: همراه داشتن شناسنامه الزامی است اما دانستن کد ملی کفایت می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به تخلفات احتمالی در شعب اخذ رای گفت: مردم اگر به هر دلیلی تخلف، اعمال نظر یا دخالتی دیدند آن را به نماینده هیئت نظارت یا نماینده فرماندار مستقر در محل گزارش دهند تا با آن برخورد شود.

ثمینی تاکید کرد: انتخابات با نظارت کامل در حال اجرا بوده و جای نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات