رئیس کل دادگستری لرستان گفت: در سطح استان و حتی روستاها و بخش‌ها و دهستان‌ها یک استقبال بالا و پرشور و شعوری رقم خورده است که باعث سربلندی نظام است.
کد خبر: ۹۳۵۱۹۸۷
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد رزم امروز   در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی با اشاره به اینکه خوشبختانه براساس اخباری که دریافت کرده‌ایم و براساس بازدیدها، در سطح استان و حتی روستاها و بخش‌ها و دهستان‌ها یک استقبال بالا و پرشور و شعوری رقم خورده است، اظهار داشت: این حضور موجب سربلندی ایران اسلامی و مردم لرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه جای خوشحالی است که مردم ولایتمدار به دعوت رهبری لبیک گفتند و در پای صندوق‌ها حضور یافتند، تصریح کرد: کسانی که هنوز در انتخابات شرکت نکرده‌اند نیز در ساعات پایانی در شعب حضور یابند و بازهم یک حماسه دیگری بیافرینند و درصد مشارکت و حمایت از نظام را بالا ببرند.

رئیس کل دادگستری لرستان یادآور شد: این مشارکت‌ها در راستای حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس و لبیک به ولی امر مسلمین و برای پاسداری از خون شهدا است و ان شاء الله بتوانیم راه حاج قاسم را ادامه دهیم.

رزم با بیان اینکه مردم با حضور خود در سرنوشت سیاسی و اقتصادی و اجتماعی خود دخالت کردند و باعث عزت و افتخار نظام شدند، گفت: معاندین سه ماه است تبلیغات منفی می‌کنند و تلاش بر دلسردی مردم دارند، اما حضور مردم نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

ارسال نظرات