تبریک ۳ کاندیدای ریاست جمهوری به منتخب مردم

قاضی زاده هاشمی، محسن رضایی و عبدالناصر همتی کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به منتخب مردم آیت الله رئیسی تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۷۳
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

به گزارش  خبرگزاری بسیج، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، محسن رضایی و عبدالناصر همتی کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیام هایی ضمن قدردانی از مردم شریف ایران به خاطر خلق حماسه ای دیگر، پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفتند.

متن پیام کاندیداهای ریاست جمهوری به این شرح است:

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیانیه ای صادر کرد که در قسمتی از آن آمده است: ما بر این باوریم با اقبالی که بوجود آمده است، «گفتمان تحول در نظام حکمرانی» که در سطح کارشناسی و نخبگانی بود، اکنون به بدنه اجتماعی رسوخ کرده و علاقمندان بسیاری دارد و چشم انداز روشنی خواهد داشت و ما و جوانان گام دوم انقلاب آن را تا اقبال حداکثری دنبال خواهیم کرد. لذا با هدف کمک به تحقق آرمان‌های نسل جدید دلبسته به دولت جوانان، برنامه‌ها و رویکردهای «دولت سلام» را که بیانگر فصل پروانگی انقلاب در گام دوم است را در اختیار دولت منتخب قرار می‌دهیم.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.

این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.

محسن رضایی

 

برادرگرامی آیت‌الله جناب آقای سیدابراهیم رئیسی

با سلام و احترام

انتخاب جنابعالی را به عنوان سیزدهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران تبریک می‌گویم.

مردم نجیب و سرافراز ایران به حق انتظار دارند زندگی سرشار از امید، آرامش و رفاه داشته باشند.

امیدوارم دولت حضرتعالی با تدابیر و اقدامات خود در صحنه داخلی و بین‌المللی تحت زعامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجبات سرافرازی جمهوری اسلامی ایران، بهبود معیشت و زندگی همراه با آسایش و رفاه ملت بزرگ ایران را فراهم سازد.

عبدالناصر همتی

ارسال نظرات