یادداشت،

حضور حماسی در تحقق مردم سالاری دینی/مردم پیروز انتخابات+ تصاویر

شاهرود_در انتخابات ۲۸ خرداد مردم نشان دادند با همه مشکلات پشتیبان انقلاب هستند و مانند همیشه در این انتخابات نیز مردم پیروز نهایی بودند.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۹۰
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرنگار بسیج، انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ که اولین انتخابات قرن جدید بود با حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران به پایان رسید و این اقتدار و عظمت را جهانیان بار دیگر از ملت فهمیم و بصیر ایران دیدند.
ملتی که به همه ناملایمات و سختی‌هایی که از درون خود متحمل شده بود باز پای صندوق رای حاضر شد و با رای قاطع منتخب خود را برای چهار سال برگزید تا بتواند بر مشکلات داخلی و خارجی فائق آید.
در شهرستان شاهرود مردم پرشور وارد میدان شدند و از پیر و جوان و رای اولی و اقشار مختلف مردم از دانشجو و دانش آموز و پاسدار و دکتر و مهندس و کارگر و ورزشکار و خبرنگار و فرهنگی و ... نشان دادند که پشتیبان نظام و ولایت و انقلاب هستند و بیش از ۶۰ درصد واجدین شرایط پای صندوق رای حاضر شدند.
در انتخابات امسال با اینکه کرونا بود و توطئه های دشمن در فضای مجازی و ماهواره بی داد می کرد، اما آنچه بیشتر از همه به چشم می‌آمد حضور رای اولی‌ها و آینده سازان نظام اسلامی بود که با امید به آینده در انتخابات پرشور شرکت کردند و در کنار آن‌ها نونهالان بودند که با بزرگ تر‌های خود تمرین درس دموکراسی کردند.
اما بعد از انتخابات آنچه مهم است خدمت است برای مردم در هر مسئولیتی چه ریاست جمهوری چه شورا‌های اسلامی شهر و روستا و باید این مد نظر مسئولین باشد که بر صندلی‌هایی تکیه می‌زنند که از خون ده‌ها شهید حفظ شده و باید برای خدمت شبانه روزی برای مردم بدور از دعوا‌های سیاسی و جناحی و حزبی تلاش کنند و این‌ها باید برای همه مردم خدمت کنند و نه فقط برای کسانی که به آن‌ها رای دادند.
پس باید ببینیم منتخبان ملت چگونه به این اعتماد مردم پاسخ می‌دهند و چهار سال دیگر سرافزار در مقابل خدا و ملت هستند و یا...
به امید موفقیت دولت و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در خدمت گذاری جهادی و انقلابی به مردم
منتظریم...

نگارش-علی عامری
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار