خبرهای داغ:

تقدیر مسئولان سپاه انصارالحسین(ع) همدان از حضور حماسی مردم در انتخابات

همدان-فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پیامی از حضور حماسی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۹۷
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
پیام تقدیر مسئولان سپاه انصارالحسین(ع) همدان از حضور حماسی و مشارکت حداکثری مردم در انتخاباتبه گزارش خبرگزاری بسیج، فرماندهی و نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پیامی از حضور حماسی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

حماسه عظیم ملت انقلابی ایران اسلامی، به ویژه مردم هوشمند و همیشه در صحنه استان انقلابی همدان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگ زرین دیگری از فصل‌های پر بار کتاب انقلاب اسلامی ایران رقم زد که همانند گذشته تکلیف را بر مسئولین و منتخبین روشن کرد.

اکنون که مردم فهیم استان همدان در این انتخابات بزرگ و شکوهمند وظیفه قانونی و شرعی خود را به زیباترین شکل ممکن به منصه ظهور رساندند، مسئولین و منتخبین باید قدر این مردم عزیز که بنا به فرمایش امام (ره)، ولی نعمت انقلاب هستند، بدانند و با استفاده از تمام امکانات و توانمندی‌های استان، خدمت بیشتر به آن‌ها را در دستور کار قرار داده و خالصانه و خاضعانه تکالیفی که برگرفته از شعار‌های منتخبین و به استناد قانون گذاشته است برای جامعه آباد، آزاد و توسعه یافته به نحو شایسته‌ای در طبق اخلاص بگذارند.

اینجانبان ضمن سپاس بیکران به درگاه خداوند متعال از زحمات عوامل اجرایی، ناظرین، بازرسان، نیروی انتظامی و به خصوص مردم که در این حماسه بزرگ با مشارکت حداکثری ایفای نقش نمودند، از خداوند قادر متعال موفقیت روز افزون منتخبین ریاست جمهوری  و شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌های استان همدان در راستای تحقق وظایف قانونی که مردم بر عهده آن‌ها گذاشته است را خواهانیم.

سردارمجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین (ع)

حسین علیی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع)

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات