فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت:مردم عزیز ما در دوران انقلاب و دفاع مقدس در صحنه‌های مختلف از نظام مقدس جمهوری و ولی‌فقیه حمایت کرده و با مقاومت وایستادگی در مقابل دشمن، باطل السحر فتنه‌های آنان شدند.
کد خبر: ۹۳۵۲۱۲۳
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

سردار جهانبخش کرمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد: حماسه آفرینی دیگر مردم ایران اسلامی را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم همیشه در صحنه تبریک می‌گوییم.

مردم با حضور پرشور خود در انتخابات باطل السحر فتنه‌های دشمنان شدند

 

وی با بیان اینکه دشمنان در همه زمینه‌ها در برابر عظمت ملت ایران شکست خوردند، افزود: دشمنان از سال 99 جنگ روانی بسیاری برای سیاه‌نمایی، تخریب،تضعیف و نا امید کردن ملت و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

 

سردار کرمی با اشاره به  تلاش دشمن برای ایجاد شکاف و فاصله بین مردم و مسؤولان بیان کرد: دشمنان توپخانه‌های جنگ روانی خود را با تمام قوا به کار بسته و از ابرازهای دیگر برای ایجاد این شکاف استفاده می‌کردند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تلاش دشمن برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات بیان کرد: مردم عزیز ما در دوران انقلاب و دفاع مقدس در صحنه‌های مختلف از نظام مقدس جمهوری و ولی‌فقیه حمایت کرده و با مقاومت وایستادگی در مقابل دشمن، باطل السحر فتنه‌های آنان شدند.

 

وی با اشاره به اینکه در سوی دیگر مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از نظام جمهوری اسلامی پاسداری کردند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند، عنوان کرد: مردم همواره باطل السحر فتنه دشمنان بودند و هستند و هر زمانی در صحنه وارد شدند پیروز میدان بودند.

 

سردار کرمی خاطرنشان کرد: مردم با هدایت مقام معظم رهبری در این شرایط حساس جنگ روانی، مشکلات اقتصادی و معیشتی، نارضایتی و شرایط سخت کرونایی به صحنه آمدند چرا که مردم ایران بی‌نظیرترین، با بصیرت‌ترین و بی‌بدیل ترین در تاریخ هستند که حتی در عصر رسول‌الله نیز از این مردم نبود.

 

وی بیان داشت: مردم ایران با لبیک به پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، توطئه‌های دشمنان را با بصیرت سیاسی و انقلابی حماسی خنثی کرده  و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان، صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و استکبار جهانی زده و نشان دادند که پای انقلاب و آرمان‌های شهدا ایستاده و با ولایت تجدید میثاق می‌کنند.

 

سردار کرمی با اشاره به اینکه مردم به دشمنان ثابت کردند که همواره پای این انقلاب بوده و هستند و هیچ جنگ روانی، تحریم، تهدید و فشار اراده این ملت را نمی‌شکند، افزود: دست این مردم می بوسیم و به سربازی این مردم افتخار می‌کنیم.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امیدواریم این مردم همواره سربلند و سرافراز باشند، گفت: در مقابل این اراده مسؤولان نیز همت کرده و مشکلات این کشور به ویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی را حل کنند و خادم خوبی برای مردم باشند.

 

ارسال نظرات