خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر3:

ملت ایران برای حفظ آرمان های انقلاب ثابت قدم هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) گفت: ملت با بصیرت ایران در طول چهار دهه گذشته همواره به جهانیان ثابت کرده اند که برای حفظ آرمان های انقلاب تا پای جان ثابت قدم هستند.
کد خبر: ۹۳۵۲۱۳۹
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی امروز در نشست روشنگری حوزه های۲۷سرو و ۳۰ هشتیان لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع)، نعمت ولایت را بزرگترین نعمت الهی دانست و افزود: باید شکرگزار نعمت ولایت فقیه باشیم که همه پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب مرهون نعمت ولایت است.

وی ادامه داد: اگر جوانان ما در هشت سال مقدس و بعداز آن نشان دادند که مرد میدان هستند الان هم با حضور پرشور خود در انتخابات نشان دادند که مرد میدان هستند.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان سعی می کردند، با تمام ترفندها و تبلیغات ملت ایران را از رفتن به پای صندوق های رأی دلسرد کنند، اما مردم عزیز ما با حضور پرشور و انتخاب فرد اصلح دشمنان را مثل همیشه مأیوس کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی ققیه در لشکر۳ خاطرنشان کرد: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و تقابل با انواع تحریم ها، همبستگی و وحدت کلمه است که بهترین مصداق آن انتخابات و شرکت گسترده در پای صندوق های رأی است.

حجت الاسلام مهدوی در پایان گفت: حضور پرشور در انتخابات، کشور را در مقابل توطئه های دشمنان بیمه کرد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات