مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: همه برای تحقق برنامه های دولت جدید باید مشارکت کنند.
کد خبر: ۹۳۵۲۱۴۳
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، حجت الاسلام علی متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان در نشست روشنگری و بصیرتی فرماندهان، شورا و پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان، اظهار کرد: حاج قاسم با ایجاد انگیزه در درون خود باعث شده بود تا در کارها سکون و در جا زدن نداشته باشد، چون انگیزه او متعالی و درونی بود، این انگیزه همیشه آرامش خاصی به او می داد.

وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری چرایی انتخابات، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است و اگر ما توجه کنیم 1400 سال قبل دینی به نام‌ اسلام توسط پیامبر(ص) تاسیس شد و بعد از حکومت پیامبر تنها حکومتی که وجود داشت حکومت حضرت علی علیه السلام بود که به مدت 5 سال طول کشید و بعد از آن در دنیا انقلابی با عنوان اسلام نداریم، پس شبیه ترین نظام به نظام نبوی همان انقلاب اسلامی است.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما، محل تجلی اسلام نبوی و علوی است، ادامه داد: بنابراین امروز برای حفظ این نظام باید تلاش کنیم..

متین در ادامه گفت: تئورسین بزرگ ما امام خمینی (ره) هم جمله ای دارد که می فرماید «این انقلاب ما شعبه ای است که از نهضت وجود پیامبر در صدر اسلام نشئت می گیرد».

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود ضمن اینکه از اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات قدردانی کرد، گفت: همه باید برای تحقق اهداف و برنامه های دولت جدید تلاش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات