سازمان بسیح ورزشکاران استان از حضور حماسی مردم کردستان در انتخابات ۲۸ خرداد ماه قدر دانی به عمل آورد.
کد خبر: ۹۳۵۲۲۶۵
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیح ورزشکاران استان از حضور حماسی مردم کردستان در انتخابات ۲۸ خرداد ماه قدر دانی به عمل آورد.

متن بیانیه به شرح ذیل میباشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ یَنْصُرَکَ اللَّهُ نَصْراً عَزِیزاً
(آیه ۳ سوره فتح)

در ایام مبارک دهه کرامت و بزرگداشت مقام رفیع حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام و میلاد سراسر نور، ولی نعمت ایران اسلامی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، بار دیگر مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور چشمگیر و ارزشمند خود، علی رغم همه مشکلات و دلخوری‌ها از بی کفایتی مسئولین و ...با حضور و شرکت پرشور خود پای صندوق‌های رای، برگ زرین دیگری به کارنامه پر افتخار ملت سرفراز ومقاوم ایران اسلامی افزودید.

بدینوسیله از مردم فهیم ایران اسلامی و سومین حرم اهل بیت ع. و جامعه بزرگ ورزش استان آلاله‌های خاموش کردستان سرافراز، پیشکسوتان وموسفیدان، ورزشکاران. مربیان. متولیان ورزش، مدیران اماکن وفضا‌های ورزشی در استان کردستان که با حضور پرشور، عالمانه و به موقع، وفاداری خود را به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ولبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) و پاسداری از خون مطهر شهیدان گلگون کفن ایران اسلامی و کردستان همیشه در صحنه ابراز نمودید تشکر و قدردانی می‌نماییم. اکنون که این حماسه بزرگ و ماندگار رقم خورده است همه با هم متحد و یکدل، رقابت‌ها را به رفاقت‌ها تبدیل و جهت موفقیت دولت جدید در همه عرصه‌ها و نشاندن لبخند بر لبان رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی تلاش نماییم.

به امید فردایی بهتر.

روابط عمومی بسیج ورزشکاران استان کردستان
 
 انتهای پیام/
ارسال نظرات