همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی وفقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مردم با حضور حماسی در پای صندوق‌های اخذ رأی به فرمان رهبری لبیک گفته و بار دیگر ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند.
کد خبر: ۹۳۵۲۳۶۸
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
مردم با حضوری گسترده در انتخابات بار دیگر ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندندحجت الاسلام حسین علیی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار کرد: مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی با حضور حماسی و پرشور خود در انتخابات ۱۴۰۰ حماسه دیگری خلق و برگ زرین دیگری به افتخارات میهن اسلامی افزودند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده، پرشور و آگاهانه در انتخابات به حمایت و پشتیبانی از نظام و انقلاب پرداختند، گفت: مردم با حضوری گسترده در پای صندوق‌های اخذ رأی شعور و درک بالای سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی وفقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات  ۱۴۰۰ حاوی پیام‌های مهمی است، اضافه کرد: حضور ۵۰ درصدی در انتخابات سیزدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری و بالا بودن مشارکت نسبت به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سال ۹۸ بیانگر این است که مردم نسبت به مشکلات به وجود آمده طی ۸ سال گذشته معترض بوده و خواهان تغییر وضع موجود هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم با حضور حماسی در پای صندوق‌های اخذ رأی به فرمان رهبری لبیک گفته و بار دیگر ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند، تصریح کرد: مردم با حضور چشمگیر در نخستین دقایق آغاز رأی‌گیری نشان دادند که همواره از رهبری تبعیّت می‌کنند.

علیی با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات به تکلیف الهی و شرعی خود عمل کردند، افزود: مشارکت بالای مردم نشان از این موضوع دارد که مردم از وضعیت موجود به خصوص از وضع اقتصادی و معیشتی ناراضی و خواهان تغییر وضعیت هستند و این مهم را از مسئولین مطالبه می‌کنند.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حضور پرشوری در انتخابات داشتند، یادآور شد: امیدواریم رئیس جمهور منتخب مردم این حساسیت را درک و این موارد را مدنظر قرا دهد و برنامه‌های مهمی در راستای حل مشکلات مردم به خصوص در مشکلات اقتصادی داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات