خبرهای داغ:
همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: برنده اصلی این انتخابات، به طور قطع مردم هستند که با همه مشکلات و کوتاهی‌ها و برخی کندی‌ها در روند انتخابات، بازهم به صحنه آمدند.
کد خبر: ۹۳۵۲۱۵۹
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
برنده اصلی انتخابات به طور قطع مردم هستند/ مردم ثابت کردند هم میدان را می‌شناسند هم دشمنبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد و حضور پرشکوه مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: این پیروزی بزرگ را باید به رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز کشور که با حماسه عظیم خود، دشمن را دچار هذیان‌گویی کرده‌اند، تبریک بگوییم.

 وی افزود: با وجود تمام مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم، همچون ویروس کرونا، مشکلات معیشتی و فضاسازی دشمن و برخی از افراد در داخل کشور به جهت تحریم انتخابات، اما مشاهده کردیم که ملت ایران همه آن‌ها را پس زدند و حماسه دیگری را خلق کردند.

امام جمعه همدان با اشاره به شکست‌های متعدد دشمن در طول ۴۲ ساله انقلاب اسلامی، گفت: این افراد تا کی به دنبال دشمنی با ملت عزیز ایران هستند، چراکه دیگر باید بدانند ۴۲ سال است این کشور استقلال خود را به دست آورده است.

وی با تاکید بر اینکه این اتفاق بزرگ نشان داد که ملت ما مستقل است و تحت تاثیر رسانه‌های دشمن نبوده و نخواهند بود، مطرح کرد: مردم به خوبی ثابت کردند که هم میدان را می‌شناسند و هم دشمن را و با حضور به موقع تاکید کردند که دلسوزان خود را به درستی تشخیص می‌دهند.

شعبانی با بیان اینکه مردم با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب همراهی خود با نظام اسلامی را نشان دادند، اظهار داشت: مردم بار دیگر ثابت کردند که بین آن‌ها و نظام دوگانگی وجود ندارد و مردم خود را صاحب نظام اسلامی می‌دانند.

 وی تصریح کرد: مردم به خوبی با عمل به وظیفه خودشان، صحنه بسیار عظیمی در انتخابات خلق کردند و چشم ناظرین بین‌المللی را بر این حضور و مشارکت خیره کردند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه شاید برخی از این مسائل و میزان حضور برای تحلیل‌گران قابل پیش بینی نبود، گفت: برنده اصلی این میدان، به طور قطع مردم هستند که با همه مشکلات و کوتاهی‌ها و برخی کندی‌ها در روند انتخابات، بازهم به صحنه آمدند.

وی با تاکید بر اینکه منافع این انتخابات به خود مردم باز خواهد گشت، عنوان کرد: باید به تمامی منتخبان و افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان مورد اعتماد مردم قرار گرفتند تبریک گفت و بگوییم که حضور مردم به معنای اتمام حجت با آن‌ها است.

شعبانی ادامه داد: به اعتبار اعتمادی که مردم به شما داشتند به شما رأی داده شده و لازم است که وعده‌هایی که مطرح شده را با تمام توان پیگیری کنید و در خدمت مردم باشید، چراکه امروز زمان خدمت کردن است.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند، گفت: فارغ از رقابت‌هایی که در عرصه انتخابات وجود داشت، امروز وقت آن رسیده تا از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم استفاده شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دولت منتخب از همه برنامه‌هایی که برای پیشرفت کشور وجود دارد، استفاده خواهد کرد، مطرح کرد: با شناختی که از آیت الله رئیسی و تیم ایشان داریم و کارنامه رئیس جمهور منتخب در قوه قضاییه، می‌توانیم امروز را آغاز بخش یک امیدواری برای کشور و ایجاد حس اعتماد برای مردم قلمداد کرد.

وی با اشاره به اینکه ما نسبت به دولت منتخب حس خوشبینی داریم، گفت: امیدوار هستیم تا دولت منتخب بین خود و خدا به آنچه که با مردم عهد بسته وفادار بماند و با تمام توان برای رفع مشکلات مردم قدم بردارد.

نماینده، ولی فقیه در همدان با تقدیر از همه فعالان و شرکت کنندگان در انتخابات، اظهار داشت: باید از همه کسانی که در این انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت کردند نیز تشکر کرد که با تبریک خود به دولت منتخب در ساعات اولیه، قانون مداری خود را ثابت کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات