خبرهای داغ:
همدان-رئیس ستاد انتخابات استان همدان از مشارکت ۴۵.۶۲ درصدی مردم همدان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۲۱۴۲
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
مشارکت ۴۵ درصدی مردم همدان در انتخابات /«توسلی» از حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ به مجلس راه یافتبه گزارش خبرگزاری بسیج، مصطفی آزادبخت در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به حضور حماسی مردم دارالمومنین همدان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: همدان سرافراز مثل همیشه و همانند تمامی نقاط ایران با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر خلق کردند و برگ زرینی بر اوراق پر افتخار خود افزودند.

وی با بیان اینکه با بسترسازی مناسبی که در استان شکل گرفت، شاهد انتخاباتی امن، سالم و قانونمند بودیم عنوان کرد: مردم همدان نقش ویژه و برجسته‌ای در انتخابات ایفا کردند و با حضور باشکوه مردم انتخابات تا ساعت ۲ بامداد ادامه یافت.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه در ۳۲ شهر استان همدان انتخابات شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: در ۹۱۰ روستا نیز انتخابات شورای اسلامی روستا برگزار و اعضای آن مشخص شدند.

وی از مشارکت ۴۵.۶۲ درصدی مردم همدان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد و بیان کرد: از یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۹۷۰ واجد رأی در استان همدان ۶۵۰ هزار و ۴۲۰ نفر شرکت کردند.

آزادبخت با اشاره به برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه بهار و کبودراهنگ بیان کرد: فتح الله توسلی با کسب اکثریت ارا به عنوان نماینده منتخب بهار و کبودراهنگ از سوی مردم انتخاب شدند و راهی بهارستان شد.

وی اضافه کرد: اطلاعات و آمار دقیق مربوط به میزان مشارکت مردم در انتخابات شورا‌ها و همچنین اطلاعات تکمیلی انتخابات ۲۸ خرداد پس از جمع بندی دقیق و تایید نهایی، اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان یادآور شد: آمار و جزئیات انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا توسط فرمانداران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات