رئیس دانشگاه زنجان خبرداد

برگزاری یادواره‌ شهدا در دانشگاه‌های زنجان به مناسبت برگزاری کنگره ملی 3535 شهید

زنجان-رئیس دانشگاه زنجان گفت: به مناسبت برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، یادواره‌های مختلفی در سطح دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۲۳۷۷
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ محسن نجفیان با اشاره به نقش دانشگاه زنجان در قالب کمیته دانشگاهیان کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهار داشت: فعالیت‌های بسیاری در حوزه جمع‌آوری اسناد شهدای دانشگاهی از جمله وصیت‌نامه، دست نوشته‌ها وعکس انجام شده است.
 
برگزاری یادواره‌ شهدا در دانشگاه‌های زنجان به مناسبت برگزاری کنگره ملی 3535 شهید

وی با بیان اینکه چند جلد کتاب در حال تالیف است و تا زمان برگزاری کنگره ادامه دارد، افزود: به مناسبت برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، یادواره‌های مختلفی در سطح دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: وظایفی که در خصوص صنوف و اقشار مختلف وجود دارد برای کمیته دانشگاهیان نیز انجام و تا زمان برگزاری کنگره جمع‌آوری و ویرایش کتب نیز انجام می‌شود.
رئیس دانشگاه زنجان ادامه داد: تلاش دانشگاه‌های استان زنجان کتب تالیف در حداکثر‌های اعلام شده است و در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

نجفیان با بیان اینکه بیشتر فعالیت‌های کمیته دانشگاهیان از سوی بسیج دانشجویی استان پیگیری می‌شود، افزود: برخی دانشجویان نیز به صورت داوطلبانه در این زمینه فعالیت می‌کنند.
وی از تقدیم ۳۴ دانشجوی شهید از استان زنجان خبرداد و گفت: در برگزاری کنگره نیز کمیته دانشگاهیان بر اساس وظایف محوله فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امتحانات دانشگاه زنجان در همه مقاطع تحصیلی به صورت مجازی از هفته آینده برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه کلاس‌های عملی نیز با رعایت پروتکل‌ها در جمع‌های محدود با حضور دانشجویان برگزار می‌شود، افزود: کلاس‌های عملی پس از اتمام امتحانات در ۵ تیرماه برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار