خبرهای داغ:
مدیر موسسه راهیان کوثر آذربایجان غربی:

با تعامل می توان به اهداف آموزشی دست یافت

مدیر موسسه فرهنگی و آموزشی راهیان کوثر آذربایجان غربی گفت: در سایه تعامل و هم افزایی می توان به اهداف آموزشی دست یافت.
کد خبر: ۹۳۵۲۳۹۴
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حسین وفاکار امروز با علیخانی رئیس اداره مدارس غيردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش آذربایجان غربی دیدار کرد.

مدیر موسسه راهیان کوثر استان در این دیدار بر لزوم گسترش عدالت آموزشی و کیفیت بخشی به فرآیند آموزش مدارس در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق محروم تاکید کرد و ادامه داد: توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی، کاربردی کردن آموزش، توانمندسازی معلمان، بهبود محتوای آموزشی و ... از جمله اهدافی است که دنبال می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه «تربیت از تعلیم مهم تر است»، نباید شعار قلمداد شود، اضافه کرد: اصل و اساس مدرسه تربیت است، که عام می‌باشد و شامل دانش آموختن، آموزش مهارت و انتقال تجربه می شود.

 وفاکار خاطرنشان کرد: در قسمت دانش آموختن شاید وظیفه خود را به طور کامل انجام داده باشیم، اما در بخش مهارت جای کار بسیار است، که در مدارس زیرمجموعه این موسسه درتلاش هستیم، که بسترهای لازم را برای مهارت آموزی نسل جدید فراهم کنیم، که در صورت تعامل با آموزش و پرورش استان به اهداف مدنظر خود سریع می‌رسیم.

رئیس اداره مدارس غيردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان در این دیدار از همکاری با موسسه راهیان کوثر آذربایجان غربی استقبال کرد و گفت: در صورت تعامل می‌توان به چشم انداز ترسیم شده سریع تر دست یافت.

انتهای پیام

ارسال نظرات