فرماندار خلیل‌آباد از مشارکت ۷۰ درصدی مردم شهرستان خلیل‌آباد در انتخابات خبر داد و گفت: مشارکت فعالانه مردان و زنان شهرستان در پای صندوق‌های اخذ رأی موجب اقتدار، عزت و عظمت ایران‌زمین و یاس و ناامیدی دشمنان شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۴۵۳
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

 ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم خلیل‌آباد در پای صندوق‌های رأی در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ اظهار داشت: نتایج شمارش انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ریاست‌جمهوری در شهرستان خلیل‌آباد به ترتیب سید ابراهیم رئیسی با ۱۹۹۲۳ رأی، محسن رضایی میر قائد با ۱۱۴۹ رأی، عبدالناصر همتی با ۱۰۹۲ رأی و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با ۶۹۰ رأی بود.

وی با اشاره به مشارکت ۷۰ درصدی مردم شهرستان خلیل‌آباد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: تعداد تعرفه‌های مصرف شده انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان خلیل آباد ۲۵۸۴۳ تعرفه رأی بود.

فرماندار خلیل‌آباد ضمن تبریک به منتخب ریاست‌جمهوری و منتخبین شورای شهر و روستا در شهرستان خلیل‌آباد، خاطرنشان کرد: واقعاً باید از حضور مردم در انتخابات تقدیر و تشکر کرد و شورای شهر و روستا که منتخب مردم بوده‌اند باید رقابت دوران انتخابات را به رفاقت و همدلی و تلاش برای مردم تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه رقابت در خلیل‌آباد برای انتخاب ۹۴ منتخب شوراهای اسلامی در بخش مرکزی و ششطراز و شهرهای خلیل‌آباد و کندر بود، تصریح کرد: ۵۲ درصد شرکت‌کنندگان در شهرستان خلیل‌آباد مردان و ۴۸ درصد بانوان بودند و بیشترین میانگین حضور را گروه سنی ۳۵ تا ۴۵ سال داشت.

قاسم‌پور همچنین در ادامه تأکید کرد: مشارکت فعالانه مردان و زنان غیرتمند شهرستان در پای صندوق‌های اخذ رأی در مقطع حساس کنونی علاوه بر عزم همگانی آحاد ملت در حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های بزرگ انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام موجب اقتدار، عزت و عظمت ایران‌زمین و یاس و ناامیدی دشمنان قسم‌خورده ایران در سراسر جهان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها