فرماندارمیبد در پیامی در پی موفقیت آیت‌الله علیرضا اعرافی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان و راه‌یابی به خبرگان را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۵۲۴۸۴
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، متن پیام حسین فلاح فرماندارمیبد به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
اعلام نتایج انتخابات میان‌دوره مجلس خبرگان از سوی ستاد انتخابات استان تهران و پیروزی حضرت‌عالی بارأی بالا افتخار دیگری بود که موجب مسرت و دل همه انقلابیون و ولایت مداران به‌ویژه مردم دارالعباده استان یزد و مردم همیشه درصحنه و شهیدپرور شهرستان میبد را شاد کرد.
با توجه به سابقه درخشان حضرت‌عالی در مسئولیت‌های سنگین همچون جامعه المصطفی العالمیه، مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی و دیگر مسئولیت‌های خطیر و فرزانگی و درایت و تدبیر در همه امور و موضع‌گیری‌های عقلانی و منطقی در قبال منافع نظام و کشور در بزنگاه‌ها نشان از شایستگی‌های حضرت‌عالی است.
یقین دارم بااین‌همه شایستگی که موجب دلگرمی و تأیید مقام معظم رهبری بوده است؛ حضور حضرت‌عالی در مجلس خبرگان هم بیش‌ازپیش در انسجام و پایداری نظام و کشور و جبهه مقاومت و سعادت مردم مؤثر خواهد بود و آثار و برکات فراوانی را در پی خواهد داشت.
این‌جانب این موفقیت بزرگ را به حضرت‌عالی در راه‌یابی به مجلس خبرگان به خانواده مکرم و همه مردم استان یزد و شهرستان میبد و جامعه روحانیت تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم بتوانیم همچنان از وجود پربرکت شما در امر استان و شهرستان میبد بهره‌مند شویم.
ارسال نظرات