نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:
ساری- آیت‌الله توکل با صدور بیانیه‌ای، حضور مردم کشور در پای صندوق‌های رأی را نشانه عمق عشق و دلبستگی آنان به اسلام و نظام اسلامی دانست و گفت: رستگاری مسئولان در گرو تبعیت‌شان از رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۱۰
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت الله «سید رحیم توکل» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای، حضور مردم کشور در پای صندوق‌های رأی را نشانه عمق عشق و دلبستگی آنان به اسلام و نظام اسلامی دانست و گفت: علی‌رغم همه موانع و بنگاه‌های سخن پراکنی خارجی و برخی موانع داخلی در دلسرد کردن مردم و تلاش برای عدم شرکت مردم، باز هم ایرانیان در پرتو مسئولیت پذیری و زمان‌شناسی، با حضور خود موجب شگفتی جهانیان شدند.

آیت الله توکل، خدمت به مردم وفادار و متدین ایران را توفیق رحمانی توصیف کرد و افزود: مسئولان به ویژه رئیس جمهور منتخب باید شاکر نعمت خدمت به عموم مردم باشند و در این عمل صالح شب و روز نشناسند و خدمت را عبادت و اطاعت خداوند سبحان بدانند.

استاد خارج فقه و اخلاق با تبریک انتخاب حجت الاسلام رئیسی، برنده اصلی انتخابات را مردم سرافراز ایران دانست و افزود: با انتخاب این شخصیت برجسته، فصل جدید خدمت‌رسانی خالصانه و رشد و تعالی بیش از پیش کشور فرا رسیده و امید می‌رود ایران اسلامی در پرتو وحدت و همدلی همه مردم به خصوص جریان‌های سیاسی در آینده نزدیک الگویی برای همه کشور‌ها و ملت‌ها شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، انسجام و هم‌افزایی بین قوا و سران سه قوه را از ضروریات خدمت هماهنگ به مردم ذکر کرد و خواستار تداوم روحیه مقاومت در سطح ملی برای حل مشکلات و جبران مافات شد.

آیت‌الله توکل در پایان تاکید کرد: رستگاری مسئولان در گرو تبعیت‌شان از رهبر معظم انقلاب است و رئیس‌جمهور باید همواره با نظارت دقیق بر فعالیت وزرا، ارتقاء جایگاه کشور بر پایه توانمندی‌های داخل و ظرفیت‌های دیپلماسی اقتصادی را همواره مورد اهتمام خویش قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها