مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا :

با مطالبه گری موانع نهضت خدمت رسانی به مردم رفع می‌شود / تحقق شعار سال با نیروهای جهادی ممکن است

ساری-مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا گفت که با مطالبه گری موانع نهضت خدمت رسانی به مردم رفع می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۴۲۲۹
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، اولین جلسه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل صبح امروز در استانداری مازندران تشکیل شد.

با مطالبه گری موانع نهضت خدمت رسانی به مردم رفع می‌شود / تحقق شعار سال با نیروهای جهادی ممکن است

در این جلسه سرهنگ مجیدرضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا ضمن گرامیداشت شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضاییه،با اشاره به الگوگیری از شهدا در خدمت به مردم، گفت:   با روحیه جهادی و بسیجی و همچنین با استفاده از ظرفیت ها همراه با همدلی و هم افزایی می توان به نظام اسلامی و مردم خدمت کرد.

سرهنگ شعبانی داشتن مدیریت جهادی را لازمه خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: راه اندازی گروه های جهادی عمومی و تخصصی میز خدمت در عرصه های خدمت رسانی مستلزم، پشتکار و وقت گذاری است .

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا برنامه محور بودن و ترویج فرهنگ و احیای گفتمان انقلاب را از دیگر لازمه های مدیریت جهادی برشمرد و ادامه داد: داشتن روحیه مطالبه گری و  احیا و توسعه سازمانی، شناسایی و معرفی و بکارگیری نیرو‌های توانمند و جهادی در تراز انقلاب، باعث می شود تا به شعار سال جامه عمل پوشانده شود.

سرهنگ شعبانی در بخش های پایانی سخنان خود به حضور حماسی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی هم اشاره کرد و یادآور شد:  انتخابات 28 خرداد در مطلع گام دوم انقلاب در راستای تشکیل دولت اسلامی و نقش بسیج ادارات در این مسیر بسیاز حایز اهمیت است.

با مطالبه گری موانع نهضت خدمت رسانی به مردم رفع می‌شود / تحقق شعار سال با نیروهای جهادی ممکن است
در ادامه مهندس خیریانپور معاون امور اقتصادی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج استانداری مازندران هم به نقش بسیج در عرصه ها یمختلف پرداخت و خاطرنشان کرد:توانمندی های بسیج از جمله نقش بازدارندگی در ابعاد مختلف، پدافند غیرعامل، کمک به تحقق شعار سال با استفاده از بستر‌های قانونی موجود برهمگان مشهود است.

خیریانپور خواستار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و دیگر فضا‌های سازمانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها