۱۳۸میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز کشف شد

فرمانده انتظامی البرز از کشف ۱۳۸میلیارد و ۷۸۴ میلیون ریال، انواع کالاهای قاچاق در اجرای سومین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای ممنوعه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۲۸
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت که در اجرای مصوبات قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سومین  طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای ممنوعه طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان البرز به اجرا درآمد.

۱۳۸میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز کشف شد

وی افزود: کالاهای قاچاق کشف شده شامل هفت  هزار قلم انواع دارو، ۹۹دستگاه استخراج ارز دیجیتال، یک هزار و ۴۷۲ ثوب پوشاک قاچاق، ۲۰ میلیون و ۲۹ هزار دستگاه تجهیزات پزشکی  و امثال آن بوده است.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد که  در اجرای این طرح ۱۸متهم دستگیر، پنج  دستگاه خودرو متخلف توقیف، هشت باب انبار دپو کالای قاچاق پلمب و ۳۸ فقره پرونده تشکیل شد و ارزش ریالی کالاهای کشف شده  ۱۳۸ میلیارد و ۷۸۴ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار