خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر از عزم سپاه و بسیج فارس برای مقابله همه جانبه با آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۷۷
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یداله بوعلی در نشست هماهنگی قرارگاه جوادالائمه که با حضور جمعی از مسئولان سپاه فجر و به میزبانی معاونت اجتماعی سپاه فجر برگزار شد با بیان اینکه اعتیاد و مواد مخدر یکی از اصلی ترین آسیب های اجتماعی است، گفت: مقابله با مواد مخدر و کاهش موارد اعتیاد یکی از برنامه های مهم نواحی و اقشار بسیج فارس در سال جاری است.
وی با اشاره به تشکیل یک قرارگاه منسجم با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: معاونت اجتماعی سپاه فجر با بررسی و پژوهش های هدفمند یک طرح جامع برای کاهش آسیب های اجتماعی تهیه کرده و پس از مشخص کردن فرآیندها آن را برای اجرا به نواحی و اقشار بسیج فارس ارائه کرده است.
فرمانده سپاه فجر با اشاره به اهمیت توجه و عزم دستگاه های مختلف برای مقابله موثر و هماهنگ با مسئله اعتیاد و آسیب های اجتماعی، گفت: تعامل بین سازمانی و در کنار آن مطالبه عمومی از نهادهای مسئول در زمینه مبارزه با مواد مخدر دو مولفه ای هستند که در کاهش اعتیاد و آسیب هاي اجتماعی برآمده از آن نقش موثری خواهند داشت.
وی با اشاره به لزوم نقش آفرینی هر چه بیشتر اقشار تخصصی بسیج در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: اقشار تخصصی بسیج هر کدام با توجه به تخصص خود آسیب های اجتماعی و معضلات موجود در جامعه هدف را شناسایی و بخصوص در زمینه مقابله با معضل اعتیاد بیش از پیش فعال شوند.
وی با تشریح وظایف و اهداف قرارگاه جوادالائمه، خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج فارس براساس یک طرح هدفمند برای مقابله همه جانبه با آسیب های اجتماعی بخصوص اعتیاد به صحنه خواهند آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار