خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد

کشف بیش از ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در فامنین

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۲۶۵۳
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
کشف بیش از ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در فامنینسرهنگ علی حسن حیدری  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین با تشدید اقدامات کنترلی در محور‌های مواصلاتی موفق به توقیف یک محموله سوخت قاچاق و کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را ۱۷۵ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با بیان اینکه قاچاقچیان، سوخت‌های یارانه‌ای را با قیمت نازل جمع‌آوری و برای کسب سود بیشتر قاچاق می‌کردند، گفت: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

*کشف ۴۰ راس دام فاقد مجوز در فامنین

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محور‌های مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، ۴۰ راس گوسفند فاقد مجوز را از یک دستگاه کامیون کشف کردند.

حیدری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده را یک میلیارد ریال ارزیابی کرده‌اند، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و احشام مکشوفه به اداره دامپزشکی منتقل شد.

وی در پایان گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد و مرکز فوریت‌های پلیسی از طریق شماره تماس ۱۱۰ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مرتبط در خصوص تامین نظم و امنیت شهروندان است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات