همزمان با چهلمین سالروز شهادت مصطفی چمران صورت گرفت؛

نثار گل و ادای احترام پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) به شهید مصطفی چمران

جمعی از پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) به همراه مدیرعامل این سازمان و اعضای شورای بسیج پایگاه شهدای گمنام به مقام شامخ شهید والامقام مصطفی چمران ادای احترام کردند.
کد خبر: ۹۳۵۲۶۶۴
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، همزمان با چهلمین سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران، جمعی از پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) به همراه مدیرعامل این سازمان و اعضای شورای بسیج پایگاه شهدای گمنام با حضور در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کردند.

صبح دوشنبه 31 خرداد ماه 1400 همزمان با چهلمین سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران به همت شورای بسیج پایگاه شهدای گمنام سازمان بهشت زهرا(س) و با حضور مدیرعامل و جمعی از پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران با قرائت فاتحه و نثار گل در قطعه 24 گلزار شهدا و مزار این شهید والامقام برگزار شد.

  در جریان جنگ ایران و عراق، وی یکی از فرماندهان دفاع مقدس  بود.  شهید مصطفی چمران با شروع جنگ تحمیلی به اهواز رفت و ستاد جنگ‌های نامنظم را بنیان‌گذاری کرد. از دیگر کارهای مهم این شهید والامقام ایجاد هماهنگی بین نیروهای ارتش، سپاه و نیروهای داوطلب مردمی بود که در منطقه حضور داشتند. شهید مصطفی چمران در ۳۱ خرداد ماه ۱۳۶۰ در مسیر دهلاویه-سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش خمپاره به پشت سرش در ۴۹ سالگی به مقام بالای شهادت نائل گردید.

 

ارسال نظرات