خبرهای داغ:
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در تشکر از حضور هوشمندانه مردم در انتخابات و اعلام حمایت از آیت الله رئیسی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۷۸۸
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
... وَ لایَطَؤُنَ مَوْطِئاً یَغیظُ الْکُفّارَ وَ لایَنالُونَ مِنْ عَدُوّ نَیْلاً إِلاّ کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صالِحٌ إِنَّاللّهَ لایُضیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنینَ (توبه/۱۲۰)

حمد بی‌کران الهی بر وجود رهبری حکیم و فرزانه و ناخدای کشتی انقلاب که امت وفادار، شجاع، بصیر و ولایتمدار را به خلق حماسه‌ای به یاد ماندنی هدایت نمودند.

درود بی‌حد بر مردمی که هوشمندانه و با حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، از سیم خاردار نَفس گذشتند و با نادیده گرفتن سختی‌های معیشتی، فضاسازی‌های دشمنان دین و انقلاب، همچنین بیماری منحوس کرونا، گرمای شدید، برخی سوء مدیریت‌ها و بی‌تدبیری‌ها در نحوه برگزاری انتخابات و تحریم‌های ظالمانه، گوهر درخشان عزم و اراده ملی را به نمایش گذاشته و دوستان را شاد و دشمنان را مأیوس نمودند.

ارج‌گذاری به ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی و آرمان‌های بنیان گذار جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در اولین انتخابات گام دوم انقلاب، برگ زرینی است که برای همیشه در تاریخ خواهد ماند.

ضمن تبریک و حمایت همه جانبه از رئیس جمهور منتخب، حضرت آیت الله رئیسی دام عزه و اعلام آمادگی برای هر نوع همکاری، برای ایشان توفیق توأم با عزت روز افزون و شکست توطئه‌ها و عبور عزتمندانه و با صلابت از پیچ تاریخی و مشکلات امت اسلامی تحت توجه امام زمان عج را از خداوند منان مسئلت می‌نمائیم.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم/۳۰ خردادماه ۱۴۰۰
ارسال نظرات
پر بیننده ها