دومین دوره طرح «کتابخانه تابستانه» با هدف ترویج کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان 1400 برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۲۸۲۹
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، خدیجه معصومی امروز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: با هدف ترویج کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت، مجموعه برنامه‌های فرهنگی - ترویجی با عنوان «کتابخانه تابستانه» برای دومین سال متوالی به همت این اداره کل در بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

وی گفت: با شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت فعالیت‌های تجمع محور، کتابخانه‌های عمومی فعالیت خود را با رویکردی نو ادامه می‌دهند، اجرای طرح «کتاب پیک» جهت امانت منابع کتابخانه‌ای و برگزاری برنامه های فرهنگی- ترویجی در بستر فضای مجازی از جمله فعالیت های کتابخانه‌های عمومی در شرایط فعلی است.

معصومی ادامه داد: استمرار در اجرای برنامه هاي فرهنگی اثرگذار، رمز پویایی و نشاط فرهنگی در استان است؛ طرح «کتابخانه تابستانه» برای دومین سال متوالی با هدف ترویج کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان در بستر فضای مجازی اجرا خواهد شد؛ در این طرح برنامه‌های متنوع فرهنگی-ترویجی با محوریت کتاب  برای سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال پیش‌بینی شده است که از تیر ماه 1400 شروع به کار می‌کند.

وی افزود: نقد کتاب، نمایشنامه خوانی، نقد فیلم، نمایش خلاق، مشاعره، کارگاه‌های انتخاب رشته، کارآفرینی و ...  از جمله برنامه‌های این طرح با حضور نویسندگان و اساتید مجرب می‌باشد.

این مسئول گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این طرح می‌توانند با ارسال عدد 1 برای کودکان، 2 برای نوجوانان و 3 برای بزرگسالان  به شماره 100045012  به صورت رایگان در این طرح ثبت نام و شرکت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات