خبرهای داغ:
مسئول هماهنگی ستاد‌های آیت الله رئیسی در خوزستان:

استاندار خوزستان در دولت آینده، «استاندار ویژه» خواهد بود

حجت‌الاسلام والمسلمین رحمانی از توجه ویژه دولت آینده خوزستان خبر داد و تصریح کرد: اولین تصمیمی که در قبال خوزستان گرفته شده این است که ان شاء الله جایگاه استاندار خوزستان، استاندار ویژه خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۵۲۸۹۲
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
حجت الاسلام والمسلمین شیخ کمال رحمانی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به پایان رسمی فعالیت ستاد‌های انتخاباتی در کل کشور و به تبع آن در خوزستان گفت: بر اساس اعلام رسمی ستاد آیت الله رئیسی در تهران و با تاکید ایشان فعالیت ستادی در تمام کشور به پایان رسیده و دیگر واقعیتی و حقیقتی به نام ستاد وجود ندارد و هیچ فعالیتی به عنوان ستاد رسمیت نخواهد داشت.

وی افزود: همه فعالیت‌ها در خوزستان تحت هر عنوانی در تمامی ستاد‌ها چه اصلی و چه مردمی در خوزستان باید به پایان رسیده و اتمام رسمی فعالیت تمامی ستاد‌ها را از این لحظه و از همینجا اعلام می‌نماییم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحمانی از توجه ویژه دولت آینده و شخص آیت الله رئیسی به خوزستان خبر داد و تصریح کرد: تصمیمی که در قبال خوزستان گرفته شده این است که ان شاء الله جایگاه استاندار خوزستان، استاندار ویژه خواهد بود؛ به این معنی که استاندار خوزستان اختیاراتی ویژه و فراتر از سایر استانداران خواهد داشت.

وی همچنین گفت: بر اساس آنچه گفته شد، استاندار خوزستان حق عضویت در هیأت دولت را داشته و این اختیار ویژه و وسیع استاندار خوزستان بر عهده وزرا هم نمی‌تواند باشد چرا که وزرای محترم هر کدام در بخشی اختیار و توانایی دارند مانند نفت و آموزش و پرورش و...، اما استاندار ویژه در همه بخش‌ها باید توان پیگیری و مطالبه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی همچنین از تصمیمات خوب و ویژه دیگری برای استان خوزستان خبر داده که به زودی و از طرق رسمی اعلام خواهد شد.

وی افزود: دغدغه و سوالی که پیرامون مطالبات استانی وجود دارد ان شاء الله به زودی مسیر خود را خواهد یافت و با تدبیر دولت آینده، تا قبل از تحقق دولت، مسیر‌هایی ایجاد خواهد شد برای انتقال دغدغه ها، پیشنهاد‌ها و گله‌ها و شکایت‌ها از مرکز از این مسیر‌ها قابل وصول و پیگیری خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار