حجت الاسلام تسخیری مطرح کرد؛

ضرورت الگوگیری از روش‌های تبلیغاتی امام رضا (ع)در گسترش فرهنگ اسلامی

ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: سنگربانان جبهه تبلیغ با تاسی و الگوگیری از روش‌های تبلیغاتی حضرت امام رضا (ع) در گسترش و گشایش هر چه بیشتر احیا و ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی (ص) تلاش کنند.
کد خبر: ۹۳۵۲۹۴۱
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت  سالروز صدور فرمان امام(ره) برای تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

الذین یبلغون رسالات الله ویخشونه ولایخشون أحداً إلا الله (احزاب/ ۳۹.)


«مسأله تبلیغات یک امر مهمی است که می‌شود گفت که در دنیا در رأس همه امور قرار گرفته است، و می‌توان گفت که دنیا بر دوش تبلیغات است لذا باید با تبلیغات صحیح، اسلام را آن گونه که هست به دنیا معرفی نمایید.»امام خمینی (ره)

تبلیغات، و حرکت در مسیر تبلیغ فرهنگ دینی امری مهم و ترویج آرمان‌های دینی و همچنین باور‌های فکری انقلاب با هدف اعتلای فرهنگ اسلامی، تبلور حیات معنوی و تبیین شاخص‌های اعتقادی، رسالتی خطیر است.

امروز در جهان، هزینه‌های هنگفتی صرف تبلیغات در عرصه‌های مختلف می‌شود و در این برهه حساس دشمنان با توطئه تبلیغاتی کارزار عظیمی بر علیه اندیشه‌های ناب اسلامی راه انداختند و برای جلوگیری از الگوی اثر بخش و تمدن اسلامی با جدیت و با برنامه به مقابله با انقلاب اسلامی می‌پردازند؛ لذا سازمان تبلیغات اسلامی بنا به دوراندیشی امام خمینی (ره)، بزرگ مبلغ دینی و اسلامی به عنوان به یکی از متولیان امور فرهنگی و تبلیغی نظام اسلامی برای برملا ساختن اهداف پلید دشمنان و دورنگه داشتن امت اسلامی از دام‌های پرفریب تبلیغاتی، تاسیس شد.

اینجانب فرارسیدن ولادت هشتمین ستاره پرنور آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن الموسی الرضا (ع) که همزمان شده با سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی را به مبلغان و حافظان سنگر دینی و فرهنگ اسلامی تبریک عرض مینمایم.

امید است با اتکال به خدای متعال و ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و نائب به حق ایشان امام خامنه‌ای (مدظله العالی)) سنگربانان جبهه تبلیغ با تاسی و الگوگیری از روش‌های تبلیغاتی حضرت امام رضا (ع) در گسترش و گشایش هر چه بیشتر احیا و ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی (ص) با سعی بلیغ، موفق و سربلند باشند.

حجت الاسلام تسخیری
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها