رونمايي از كتاب حوزه دامداري به همت قرارگاه پيشرفت و آباداني زنجان

زنجان-مسئول کارگروه معیشت و اشتغال قرارگاه پيشرفت و آباداني استان زنجان از تهيه و چاپ كتاب در حوزه دامداري به همت اين قرارگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۳۰۰۱
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
داود داداشی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان گفت:قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقدام به تهیه و چاپ "کتابچه آنچه دامدار باید بداند " در حوزه دامداری نمونه است.
 
رونمايي از كتاب حوزه دامداري به همت قرارگاه پيشرفت و آباداني زنجان

وی خاطرنشان کرد:این کتاب با همکاری سازمان نظام دامپزشکی، اداره کل دامپزشکی، بنیاد علوی و تعدادی از دامپزشکان استان زنجان انتشار یافته است.

مسئول کارگروه معیشت و اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد:این کتاب با هدف ارتقای سطح مهارتی و توانمندسازی پرورش دهندگان دام سبک در مناطق محروم در تعداد یک هزار و ٨٠٠ عدد در چاپ اول خود تدوین و چاپ شده است.

وی افزود:کتاب مذکور بر اساس تجربیات ۴ ساله قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان در ۴ حوزه مدیریتی (جایگاه دام. تغذیه دام، بهداشت و بیماری‌های دام و اصلاح نژاد دام) در حوزه دام سبک انجام گرفته است.

داداشی یادآور شد:در کتاب فوق سعی گردیده است بیشتر مواردی مطرح گردد که دامداران با رعایت آن‌ها تلفات دام، کاهش یافته و بهره وری تولید افزایش پیدا میکند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار